کد خبر: 25936
A

کیهان بالاخره قبول کرد که اسرائیل مخالف برجام است!

روزنامه کیهان که همواره اصرار داشت اسرائیل را موافق کامل برجام معرفی کند نوشت:رئیس سازمان سیا می‌گوید آمریکا تحولات ایران را زیر نظر دارد.

کیهان بالاخره قبول کرد که اسرائیل مخالف برجام است!

دیده بان ایران- به گزارش جروزالم پست، مایک پمپئو درباره توافق هسته‌ای با ایران گفت: «نظر شخصی من روی توافق هسته‌ای با ایران منفی است. اما با این حال کار درستی بود زیرا جلوی ایران را از دنبال کردن برنامه تسلیحات هسته‌ای گرفت.
وی با بیان اینکه آمریکا هوشمندانه، تحولات ایران را زیرنظر دارد، افزود: این توافق به تقویت جایگاه حسن روحانی رئیس‌جمهور ایران کمک زیادی کرد.
پمپئو گفت: ایران کشور یکدستی نیست. در ایران احزاب متفاوت وجود دارند و هر کدام می‌خواهند حرف خود را به یکدیگر بقبولانند.
وی تصریح کرد: ما به دقت اوضاع را تحت نظر خواهیم داشت تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. روحانی فردی است که نشان داده تمایل دارد ایران بار دیگر به جامعه جهانی بازگردد. ایران در سوریه، لبنان و عراق تحرکات زیادی دارد و ما به هوشیاری همه آنها را زیر نظر داریم.
گفتنی است رئیس سازمان سیا پنج‌شنبه هفته گذشته در نشست مؤسسه اسپن گفته بود: زمانی که بحث پایبندی ایران به توافق هسته‌ای مطرح می‌شود، می‌توان گفت ایران یک مستأجر بد است. تا زمانی که صاحب ملک(!) از او نخواهد، اجاره خود را نمی‌دهد و برای بازپرداخت اجاره از چک بی‌محل استفاده می‌کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر