کد خبر: 26021
A

گروه زنان متخصص ایران به رئیس جمهور برای انتصاب مدیران زن و بهره گیری از توانمندی های شهیندخت مولاوردی در دولت دوازدهم نامه نوشتند +متن نامه

در انتخابات اخیر نوع نگاه مسولانه و عملکرد دولت شما به حوزه زنان موجب شد تا آنها داوطلبانه به میدان بیایند و آرای 24 میلیونی را تضمین سازنند ؛ و حتی زنان با کسب اعتماد بنفس نسبت به اهمیت نقش خود در مدیریت کشور، پیشتاز انتخابات در رای به رییس جمهور منتخب شدند که این در طول تاریخ انتخاباتهای گذشته بی نظیر است . بی شک این گام مهم ، مرهون کارنامه قابل دفاعی است که خانم شهیندخت مولاوردی به عنوان زنی فعال ، روشنفکر ، متعهد و آگاه به مسائل حوزه زنان با تدبیر، صبر و امید برای دولت باقی گذاشته است

 گروه زنان متخصص ایران به رئیس جمهور برای انتصاب مدیران زن و  بهره گیری از توانمندی های شهیندخت مولاوردی در دولت دوازدهم نامه نوشتند +متن نامه

به گزارش پایگاه خبری .و تحلیلی دیده بان ایران؛ گروه زنان متخصص ایران به رئیس جمهور برای انتصاب مدیران زن و  بهره گیری از توانمندی های شهیندخت مولاوردی در دولت دوازدهم نامه نوشتن. متن نامه در ذیل آمده است: 

 

 

جناب آقای دکتر روحانی 

ریاست محترم جمهور ایران 

با سلام و عرض احترام 

حماسه ٢٩ اردیبهشت تکرار اعتماد اکثریت ایران به تداوم گفتمان اعتدال بود ، که بی شک زنان در خلق آن تاثیری شگرف داشتند که باید قدر این حضور آگاهانه را دانست و به خواست و مطالبه انها برای استمرار حمایتشان از دولت توجه شایانی داشت . 

توجه به اهمیت نقش و جایگاه زن موفق ایرانی نه تنها باعث جلب رضایت خاطر آنها می شود بلکه با عنایت به تاثیر حضور زنان بر خانواده می تواند بر تامین امنیت روانی خانواده ها و به تبع آن جامعه موثر باشد. 

جناب اقای دکتر روحانی؛ 

در انتخابات اخیر نوع نگاه مسولانه و عملکرد دولت شما به حوزه زنان موجب شد تا آنها داوطلبانه به میدان بیایند و آرای 24 میلیونی را تضمین سازنند ؛ و حتی زنان با کسب اعتماد بنفس نسبت به اهمیت نقش خود در مدیریت کشور، پیشتاز انتخابات در رای به رییس جمهور منتخب شدند که این در طول تاریخ انتخاباتهای گذشته بی نظیر است . بی شک این گام مهم ، مرهون کارنامه قابل دفاعی است که خانم شهیندخت مولاوردی به عنوان زنی فعال ، روشنفکر ، متعهد و آگاه به مسائل حوزه زنان با تدبیر، صبر و امید برای دولت باقی گذاشته است که با تدقیق در آن می توان به جاری شدن نگاه عدالت جنسیتی در گفتمان برنامه ریزی کشور مطابق با قوانین و نگاه کلان نظام که در متن برنامه ششم توسعه نیز قرار می گیرد پی برد . حال با اعتماد به تکرار انکه که در هنگامه انتخابات تاکید کردیم " نیمه راهیم و باز نمی گردیم " تداوم مسیر در این حوزه را حرکتی در راستای توسعه متوازن کشور می دانیم . 

 گروه زنان متخصص ایران که در مرامنامه خود به ایجاد فرصتهای برابر برای زنان بنابر شایستگی هایشان تاکید دارد و با یادآوری منشور حقوق شهروندی خواستار آن است تا ریاست محترم جمهور در پاسخ به اعتماد زنان به ایشان نه تنها تداوم مسیر رویکرد دولت نسبت به مسائل زنان را با ابقاء حضور سرکار خانم مولاوردی تثبیت کند بلکه با انتخاب وزیر زن پاسخ شایسته ای را به آرای حداکثری زنان به دولت دوازدهم دهند که این مهم بیانگر نگاه والای جنابعالی نسبت به وفای به عهد است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر