کد خبر: 26030
A

آزادی 3 مدیر تلگرامی اصلاح طلب از زندان

وکیل مدیران کانال‌های تلگرامی اصلاح‌طلب از صدور قرار وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی برای متهمان این پرونده خبر داد و گفت: سه نفر از این افراد با تودیع وثیقه از زندان آزاد شدند.

آزادی 3 مدیر تلگرامی اصلاح طلب از زندان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ علی مجتهدزاده در رابطه با آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده مدیران کانال‌های تلگرامی اصلاح‌طلب گفت: با تصمیم دادگاه برای هر شش نفر از ادمین‌های کانال‌های تلگرامی قرار وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی صادر شد که آقایان باقری، نقدی و جمشیدی با تودیع وثیقه آزاد شدند. نیما کشوری هم فردا با تودیع وثیقه آزاد می‌شود.

وکیل ادمین‌ کانال‌های تلگرامی اصلاح‌‌طلب گفت: آقای سبحان جعفری تاحالا نتوانسته وثیقه مورد نظر را تامین کند و انشاالله بتواند این میزان وثیقه را تودیع کند و آزاد شود و یا اینکه با نظر دادگاه تخفیف داده شود که این فرد هم آزاد شود. 

این وکیل دادگستری افزود: از متهم دیگر این پرونده خبری ندارم. البته این قدم مثبتی است که در رسیدگی این پرونده صورت گرفته است. انشاالله ادامه پرونده هم به همین منوال و عادلانه صورت بگیرد.

به گزارش ایلنا در اسفنده ماه سال گذشته تعدادی از مدیران کانال‌های تلگرامی اصلاح طلب دستگیر شدند. پس از دستگیری برخی از نمایندگان مجلس با سوال از وزیر اطلاعات و وزیر دادگستری خواستار توضیح درباره علت این بازداشت‌ها شده بودند.

قرار است در روزهای ۲۲، ۲۳ و ۲۴ مرداد ماه به پرونده اتهامی مدیران کانال‌های تلگرامی اصلاح‌طلب در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی رسیدگی شود.- ایلنا

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر