کد خبر: 26072
A

میرسلیم بعد از جمنا به دولت حمله کرد : هاشمی طبا و جهانگیری مردم را مسخره کردند / نامزدی جهانگیری بدعت بدی بود

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی درباره انتخابات ریاست جمهوری گفت: از ۴۰ میلیون رأی توانستیم ۱۶ میلیون رأی برای جریان اصولگرایی به‌دست آوریم که یک توفیق بود.

میرسلیم بعد از جمنا به دولت حمله کرد : هاشمی طبا و جهانگیری مردم را مسخره کردند / نامزدی جهانگیری بدعت بدی بود
سیدمصطفی میرسلیم رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در نشست این حزب در استان مرکزی اظهار کرد: کار بنده در انتخابات مثل روحانی و جهانگیری نبود که برای هر مناظره با یک بغل پرونده در جلسات حاضر می‌شدند و مدام هم مطالب را بین خودشان تقسیم و ردوبدل می‌کردند. 
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، وی افزود: روحانی از مجموعه ابزار تبلیغی حداکثر استفاده غیرقانونی را کرد و بدعت بدی گذاشت و از امکانات دولتی که در اختیار دولت بود از طریق جهانگیری و وزرا برای تبلیغ بهره گرفت. 
 
رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: اینکه معاون اول روحانی بعنوان یک نامزد ۱۰۰ درصد پوششی کاندیدا شود، یک بدعتِ بد بود و این یعنی شرایط مساوی نیست و یعنی یک کاندیدا ۲ برابر بقیه وقت در اختیار خواهد داشت. 
 
میرسلیم تصریح کرد: هاشمی طبا می‌گفت «من کاندیدا هستم ولی به روحانی رأی می‌دهم». جهانگیری هم با رویکرد کاندیدای پوششی وارد عرصه شد؛ این کار به معنی مسخره کردن مردم است. 
 
وی گفت: طبق نگاه شهید بهشتی، ما در مؤتلفه اعتقادمان براین است که کارها را به‌گونه‌ای پیش ببریم که با مراقبت همراه باشد و نظام آسیب نبیند. 
 
میرسلیم درباره افتتاحیه های دولت یازدهم اظهار کرد: ۳۰ درصد افتتاحیه‌های دولت یازدهم در ایام انتخابات انجام شد و صداوسیما براساس وظیفه باید برنامه‌ها را پوشش می‌داد و وزرا هم که برای دولت سنگ‌تمام گذاشتند 
 
وی تاکید کرد: از ۴۰ میلیون رأی توانستیم ۱۶ میلیون رأی برای جریان اصولگرایی به‌دست آوریم که یک توفیق بود و در رقابت با رئیس جمهور منتخب یک دستاورد مهم بود چراکه در دوران قبل رؤسای جمهور مستقر رأی بالای ۶۰ درصدی به‌دست آوردند. 
 
میرسلیم در همین باره عنوان کرد: اصولگرایی برمبنای اصول اسلامی و انقلابی است که هیچ‌گاه کهنه و قدیمی نمی‌شود.   
 
رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: موفقیت برجام بسیار محدود بود هرچند از همان مقدار محدود هم نتوانستیم استفاده کنیم که علت آن هم ضعف مدیریتی بود./ مهر
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر