کد خبر: 26093
A

تابش: هیچ وزیر زنی در کابینه حضور نخواهد داشت / علائم روشنی درباره رفع حصر وجود دارد

اتفاقات چند روز گذشته باعث شد روند به نتیجه رسیدن مذاکرات کمی کند شود. البته با توجه به اقدامات صورت گرفته علائم بسیار روشنی در خصوص رفع حصر در روزهای آینده وجود دارد.

تابش: هیچ وزیر زنی در کابینه حضور نخواهد داشت / علائم روشنی درباره رفع حصر وجود دارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ محمدرضا تابش، عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم ختم والده حجت الاسلام محتشمی پور درباره گمانه زنی ها درخصوص کابینه دولت دوازدهم گفت: در جلسه فراکسیون امید با رئیس جمهور، نمایندگان به انتخاب وزیر مبتنی بر مطالبه همه مردم اعم از جوانان و اقلیت ها و زنان و تاکید شد و درباره مصادیق تصدی وزارت صحبت نشد. تا به امروز نیز حضور هیچ فردی در کابینه قطعی نشده است و باید تا روز ارائه اسامی کابینه به مجلس صبر کرد.

وی درباره حضور زنان در کابینه دوازدهم گفت: به احتمال زیاد هیچ وزیر خانمی در کابینه وجود نخواهد داشت و رئیس جمهور از زنان در سطح معاونت استفاده خواهد کرد.

تابش در پایان صحبت هایش به مساله حصر اشاره کرد و گفت: در خصوص این مساله من بیش از دیگر نمایندگان با مسئولان مربوطه گفت و گو و مذاکره کردم و به نتایج خوبی نیز رسیدم اما اتفاقات چند روز گذشته باعث شد روند به نتیجه رسیدن مذاکرات کمی کند شود. البته با توجه به اقدامات صورت گرفته علائم بسیار روشنی در خصوص رفع حصر در روزهای آینده وجود دارد.- جماران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر