کد خبر: 26205
A
سعید اله بداشتی:

برخی مدیران به توصیه رییس جمهوری برای استفاده از جوانان توجه نکردند/ در آستانه تحلیف امیدوارم به نقش جوانان توجه ویژه شود

«سعید اله بداشتی» فعال سیاسی اصلاح طلب با انتقاد از عملکرد مدیران کلان دولتی در استفاده از جوانان گفت: عملکرد مدیران و روسای سازمان ها به کادر سازی جوانان و مدیران جوان برای ورود به عرصه های مدیریتی به جز در برخی موارد جامه عمل پوشانده نشده است.

برخی مدیران به توصیه رییس جمهوری برای استفاده از جوانان توجه نکردند/ در آستانه تحلیف امیدوارم به نقش جوانان توجه ویژه شود

دیده بان ایران: «سعید اله بداشتی» رییس ستاد جوانان دکتر روحانی در سال 92 درباره ضرورت استفاده از جوانان در کابینه دوازدهم  گفت: هیچ وقت از خاطرم نمی رود، در سال 92 که جناب آقای دکتر روحانی کابینه را به مجلس شورای اسلامی معرفی کردند در نطق خود هنگام معرفی وزرا تاکید داشتند در لایه‌های میانی از جوانان استفاده کنند. می‌خواهیم امروز بعد از 4 سال این تعهد رییس جمهوری منتخب را پیگیری و عملکرد مدیران را رصد کنیم.

او افزود: متاسفانه در زمان فعالیت برخی مدیران و روسای سازمان ها به کادر سازی جوانان و استفاده از مدیران جوان برای ورود به عرصه های مدیریتی به جز در برخی موارد جامه عمل پوشانده نشده است. پس از 4 سال باید عرض کنم در آستانه روز تحلیف و تنفیذ این نکته مجددا باید لحاظ شود.

این فعال سیاسی افزود: ما به عنوان جوانان حامی دولت و جوانانی که ستاد رییس جمهوری منتخب را جلو بردیم حاضریم نام برخی از مسئولین کلان دولتی که در زمینه کادر سازی در حوزه جوانان عملکرد قابل ستایشی داشتند، بگوییم.

او اظهار کرد: در جلسه ای که ما با دکتر جهانگیری داشتیم، تاکید شد در دولت دوم وزرای ما به طور مشخص برنامه خود را برای استفاده از جوانان بگویند. این مطالبه، مطالبه جوانان حامی دولت و نسل سوم انقلاب نیست بلکه امروز رهبر معظم انقلاب هم در دیدارهایشان تاکید دارند باید از جوانان انقلابی استفاده شود. همچنین در دیداری که با شخص رییس جمهوری داشتیم، ایشان پذیرفتند که در استفاده از جوانان کوتاهی شده است. دکتر جهانگیری هم همواره بر حضور جوانان در عرصه مدیریتی تاکید دارند.

او اضافه کرد: امروز توپ در زمین نمایندگان است و باید به مطالبه مردم پاسخ بدهند. من  می خواهم از عملکرد جوانان در عرصه مدیریتی دفاع کنم و در گفتگو با نمایندگان مجلس هم مطرح کردم که آنها نسبت به حضور جوانان در عرصه مدیریتی حساس باشند. ما نگران هستیم که اگر کادرسازی جوانان انجام نشود دچار خلاء مدیریتی خواهیم شد. سوال اینجاست پس چه زمانی باید نسل جوانان تربیت شود. متاسفانه در این زمینه اهمال زیادی شده است.

برنا 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر