کد خبر: 26220
A

رحیمی: مصوبات هیات نظارت بر برجام برای هماهنگی همه دستگاه ها جهت اقدام متناسب است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مصوبات هیات نظارت بر برجام برای هماهنگی همه دستگاه ها جهت اقدام متناسب است.

رحیمی: مصوبات هیات نظارت بر برجام برای هماهنگی همه دستگاه ها جهت اقدام متناسب است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ علیرضا رحیمی با اشاره به اینکه هیات نظارت بر اجرای برجام تصمیم 16بند جهت واکنش متناسب به تحرکات آمریکا اتخاذ کرده است، اظهار داشت:این مصوبات به نوعی آمادگی در برابر اقدامات آمریکا در زمینه نقض برجام محسوب می شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با بیان اینکه آمریکا در دو سطح خلاف برجام عمل کرده است، ادامه داد: در سطح اول با ممانعت و ایجاد مزاحمت برای ایران در جهت بهره برداری از منافع برجام  تلاش دارد با تشدید و تلاش برای ایجاد جو ایران هراسی و ترساندن بانک های بزرگ در صورت همکاری با ایران، منفعت ما را از اجرای برجام کم کند.

وی گفت: از سوی دیگر مصوبه مجلس نمایندگان آمریکا نقض صریح مفاد 26،28 و 29 سند برجام است که هیات نظارت بر برجام با در نظر گرفتن اقدامات اخیر آمریکا، در جهت آمادگی همه دستگاه ها برای اقدام فوری و متناسب مصوبه 16 بندی داشته است.

رحیمی با بیان اینکه اقدام متناسب با بدعهدی آمریکا در مجلس شورای اسلامی مطرح است، بیان داشت: از آنجایی که مجلس نمایندگان آمریکا نسبت به برجام بدعهدی کرده است، نمایندگان مجلس شورای اسلامی  طرح یک فوریتی مصوب کردند که جزییات آن بعد از مراسم تحلیف مورد بررسی قرار می گیرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر اقدامات دیگری در حوزه های امنیتی، عملیاتی، فنی و سیاسی از سوی آمریکا نسبت به برجام صورت گیرد، اقدام متناسب ایران در این زمینه ها ذیل مصوبات 16 گانه هیات نظارت بر برجام تعریف می شود.- خانه ملت

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر