کد خبر: 26255
A

حاجی دلیگانی:برخی از مجموعه سازمان‌ها و ادارات به جان بیت‌المال کشور افتاده‌‌اند

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی مسئولان دنبال کسب منافع برای اطرافیان خود از قبل انقلاب هستند و کارهای با عنوان برون‌سپاری در سازمان‌ها با هدف ایجاد اشتغال برای بازنشستگان این سازما‌ن‌ها انجام می‌شود.

حاجی دلیگانی:برخی از مجموعه سازمان‌ها و ادارات به جان بیت‌المال کشور افتاده‌‌اند
حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی، گفت: آفتی که اخیرا سیستم اداری ما گرفتار آن شده است این است که برخی مسئولین به دنبال کسب منافع از قِبل انقلاب و مجموعه نظام برای اطرافیان و مدیران و زیرمجموعه خود هستند. 
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ وی افزود: این بخش از مسئولین به جای اینکه برنامه‌ مفیدی را برای عموم مردم خواسته باشند برای حل مشکلات عده قلیلی اکثریت کشور را به دردسر می‌اندازند. 
 
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به عنوان نمونه برای اینکه مدیران نفتی بعد از بازنشستگی شغل دومی داشته باشند وزارت نفت طرحی را تحت عنوان طرح برندینگ پیاده می‌کند براساس آن یکسری شرکت‌ها در استان‌ها ایجاد می‌شود که فراورده‌های نفتی را شرکت پخش فراورده‌های نفتی تحویل بگیرند و به جایگاه‌های سوخت تحویل دهند. کاری که امروزه در روال معمول آن به راحتی در حال انجام است با ایجاد یک واسطه از این پس انجام شود و تنها در این میان عده‌ای از مدیران نفتی کار دومی را بعد از بازنشستگی خواهند داشت. 
 
حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: برخی از مجموعه‌ها وقتی می‌خواهند کاری را برون‌سپاری کنند امتیاز انجام این کار را تنها به بازنشستگان خود می‌دهند و این باعث می‌شود سایر شهروندان که تاکنون کسی را به عنوان نیروی استخدامی دولت نداشته‌اند بلکه روی پای خودشان می‌ایستادند باز هم جایگاهی نداشته باشند. 
 
وی افزود: به عنوان نمونه دفاتر تامین اجتماعی که در بیرون از مجموعه تشکیل می‌شود مجوز تاسیس این مجموعه‌ها تنها به بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی داده می‌شود و یا مجوز تاسیس دفتر پلیس + 10 فقط تنها به بازنشستگان نیروی انتظامی می‌دهند. 
 
نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: این به این معناست که عموم کارهایی که تحت عنوان برون‌سپای مطرح می‌شود به معنای ایجاد کار برای بازنشستگان متعلق به همان سازمان‌ها هستند و این به این معنی است که مجموعه سازمان‌ها و  ادارات به جان بیت‌المال کشور افتاده‌اند و اگر تلاشی می‌کنند برای کسانی است که در سیستم اداری حضور دارند و اکثریت مردمی که در خارج از این مجموعه هستند نمی‌توانند هیچگاه مزیتی را از این سیستم داشته باشند.- فارس
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر