کد خبر: 26415
A

مصباحی‌‌مقدم: سه قوه در دوره جدید با همکاری بیشتری با یکدیگر کار کنند

سخنگوی جامعه روحانیت با اشاره به اظهارات روحانی در مراسم تحلیف، گفت: امیدواریم در دوره جدید سه قوه بتوانند با همکاری با هم و در راستای اهدافی که رهبر انقلاب تعیین کردند و همه به کمک دولت بیایند و دولت بتواند به وعده‌هایی که به مردم داده است، عمل کند.

مصباحی‌‌مقدم: سه قوه در دوره جدید با همکاری بیشتری با یکدیگر کار کنند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ حجت‌ الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم، با بیان اینکه مراسم تحلیف ریاست جمهوری بسیار باشکوه  و با حضور گسترده مهمانان خارجی و داخلی برگزار شد، گفت: چنین  مراسمی در ایران برای روز تحلیف از نظر کمیت و کیفیت بی‌سابقه بود.

او بیان کرد: مطالبی که از سوی رییس قوه قضاییه و رییس‌جمهور و رییس قوه مقننه در این مراسم مطرح شد، مطالب بسیاری خوبی بود. امیدواریم در  دوره جدید سه قوه بتوانند با همکاری با هم و در راستای اهدافی که رهبر انقلاب تعیین کردند، کار کنند و همه به  کمک دولت بیایند و دولت بتواند به وعده‌هایی که به مردم داده است، عمل کند.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اظهارات روحانی در مراسم تحلیف، گفت: در زمینه حقوق شهروندی سال‌ها قبل قوه قضاییه به این موضوع ورود و در این زمینه کار کرده و مسئولیت برعهده گرفته است، اگر رییس‌جمهور در این راستا می‌خواهد گام‌هایی بردارد، باید با قوه قضاییه هماهنگ باشد .

مصباحی‌مقدم با اشاره به تاکید روحانی بر  مشی اعتدالی در دولت دوازدهم، بیان کرد: مشی اعتدالی کنار نهادن افراط و تفریط  و مشی عقلایی است که مبنای دینی دارد و همه بزرگان و علما  بر مشی اعتدالی حرکت کرده‌اند.

او افزود: مرحوم مهدوی کنی که دبیرکل جامعه روحانیت مبارز بود می‌فرمودند همواره مشی ما اعتدالی است و مردم هم همواره از افراط و تفریط گریزانند.- ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر