کد خبر: 26511
A

جعفرزاده‌ایمن‌آبادی: زرافشان در فراکسیون یک عدد رأی مثبت هم نداشت

نایب رئیس اول فراکسیون مستقلان ولایی گفت: اگر فردا این لیست تقدیم مجلس شود، چهارشنبه صبح فراکسیون جلسه خواهد داشت.

جعفرزاده‌ایمن‌آبادی: زرافشان در فراکسیون یک عدد رأی مثبت هم نداشت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ غلامعلی جعفرزاده‌ایمن‌آبادی نایب رئیس اول فراکسیون مستقلان ولایی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه فراکسیون مستقلان تا زمان ارائه لیست وزرای پیشنهادی جلسه‌ای برگزار نخواهد کرد، گفت: اگر فردا این لیست تقدیم مجلس شود، چهارشنبه صبح (18 مرداد ماه) فراکسیون جلسه خواهد داشت.

نماینده مردم رشت تصریح کرد: فراکسیون مستقلان ولایی هر یک از وزرای پیشنهادی را در جلسات خود مورد بررسی و مشورت قرار داده و در نهایت رأی‌گیری می‌کند.

وی ادامه داد: هیئت رئیسه فراکسیون تصمیم دارد تا وزرای کشور و اطلاعات را به جلسات خود به منظور بحث و بررسی دعوت کند اما در رابطه با دیگر وزرا احتمالا این فرصت پیش نیاید لذا اعضا می‌توانند اطلاعات خود را درباره هر یک از وزرای پیشنهادی در نشست‌های فراکسیون عرضه کرده تا رأی‌گیری شود.

جعفرزاده‌ایمن‌آبادی با اشاره به اینکه فراکسیون مستقلان ولایی تصمیم ندارد درباره وزرا در صحن علنی به صورت جمعی رأی دهد، گفت: هر نماینده رأی خود را خواهد داشت اما اطلاعات لازم به اعضا درباره وزرا داده می‌شود به طور مثال زرافشان وزیر مطرح شده برای آموزش و پرورش که روز گذشته انصراف داد در فراکسیون مستقلان مخالفان بسیاری داشت.

نایب رئیس اول فراکسیون مستقلان ولایی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا انصراف وی به دلیل همین مخالفت‌ها بوده است، گفت: بله در رأی استمزاجی ما در فراکسیون یک عدد رأی مثبت هم نداشت.

نماینده مردم رشت با بیان اینکه در زمان رأی‌گیری درباره هر وزیر داخل جلسات فراکسیون مستقلان کاملا مشخص می‌شود که وی چه میزان در صحن علنی مجلس رأی خواهد داشت، خاطرنشان کرد: اکنون وزیر کشور در فراکسیون ما دارای رأی 50-50 است اما همچنان بر روی حضور رحمانی‌فضلی بحث و بررسی انجام می‌شود.- باشگاه خبرنگاران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر