کد خبر: 26552
A
نماینده مردم اردبیل و نمین مجلس دهم در گفتگو با دیده بان ایران؛

آقای رحمانی فضلی عملکرد مطلوب و مدیریتی شایسته را از خود به یادگار گذاشته است/ برخورد وزیر کشوردر این دوره چهارساله با جناح های متفاوت سیاسی کشور کاملا سنجیده و عقلانی بود/ نگاه اکثریت مجلس به رحمانی فضلی مثبت است

صدیف بدری در خصوص عملکرد چهارساله رحمانی فضلی در قالب وزیر کشور تصریح کرد: عملکرد وزارت کشور و وزیر آن در طول چهار سال اخیر، عملکردی مطلوب بوده است چراکه رحمانی فضلی در این مدت توانسته است با مدیریتی جامع در کنار سلیقه ها و جناح های متفاوت کشور به کار خود ادامه دهد.

آقای رحمانی فضلی عملکرد مطلوب و مدیریتی شایسته را از خود به یادگار گذاشته است/ برخورد  وزیر کشوردر این دوره چهارساله با جناح های متفاوت سیاسی کشور کاملا سنجیده و عقلانی بود/ نگاه اکثریت مجلس به رحمانی فضلی مثبت است

دیده بان ایران- سپیده اجلالی: در حالی که هیئت دولت یازدهم کم کم به روزهای پایانی خود نزدیک می شوند برخی تحلیلگران سیاسی در اظهارات خود به بررسی نقاط ضعف و قوت کابینه یازدهم پرداخته اند.

 "وزارت کشور" یکی از ارگان های مهمی است که اخیراً عده ای از همین فعالان سیاسی نسبت به عملکرد چهارساله آن خرده گرفته اند. 

 علی مطهری، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و همچنین غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی از جمله نمایندگانی بودند که از عملکرد وزارت کشور و وزیر آن (شخص آقای رحمانی فضلی) رضایت خاطر نداشته اند و کماکان انتقادهایی به این نهاد و وزیر آن وارد داشته اند. 

اما از سوی دیگر برخی نمایندگان دیگر مجلس با مثبت ارزیابی کردن عملکرد رحمانی فضلی، او را یکی از گزینه های مطلوب چهارساله دوم ریاست جمهوری حسن روحانی معرفی می کنند.

 

از همین رو صدیف بدری، نماینده مجلس دهم شورای اسلامی، در رابطه با عملکرد چهار ساله وزارت کشور و شخص رحمانی فضلی به خبرنگار دیده بان ایران خبر داد: بنده معتقدم عملکرد وزارت کشور و وزیر آن در طول چهار سال اخیر، عملکردی مطلوبی بوده است چراکه رحمانی فضلی در این مدت توانسته  با مدیریتی جامع در کنار سلیقه ها و جناح های متفاوت کشور به کار خود ادامه دهد.

 

نماینده مردم نمین و اردبیل در مجلس دهم شورای اسلامی در ادامه اظهاراتش تصریح کرد: ما طی این مدت ما شاهد شایستگی شخص رحمانی فضلی در تمامی عرصه های مختلف سیاسی و مدیریتی کشور بوده ایم. به عنوان نمونه، انتخابات شورای شهرها، مجلس شورای اسلامی و در انتخابات ریاست جمهوری اردیبهشت ماه سال جاری به نحو قابل قبول و بدون درگیری هیچ یک از جناح های سیاسی کشور برگزار شد که می توان از آن به عنوان یکی از نقاط مثبت کابینه یازدهم یاد کرد.

 

وی در پایان در خصوص روی کار آمدن مجدد و احتمالی رحمانی فضلی به عنوان "وزیر کشور" اظهار کرد: انتخاب وزیر کشور مطابق با نظروعقیده رئیس جمهور است اما اگر رحمانی فضلی باز هم به عنوان وزیر کشور برای گرفتن رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی گردد، بنده  به عنوان یکی از نمایندگان مجلس و اعضای فراکسون ولایت به او رای مثبت به دلیل کارآمدی و شایستگی در مدیریت وی، خواهم داد

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر