کد خبر: 26615
A
عضو فراکسیون امید مجلس در گفت و گو با دیده بان ایران:

رحمانی فضلی دو انتخابات سالم را برگزار کرد / کارنامه وزیر مثبت است

محمد فیضی عضو فراکسیون امید : کسانی که با مسئله انتخابات آشنا هستند به خوبی می دانندن برگزاری انتخابات کار پیچیده است اما به خوبی از سوی وزیر کشور هدایت شد. به جرات می توانم ادعا رحمانی فضلی عملکرد قابل قبولی داشتند. توانست دو انتخابات را به شکل صحیح و سالم برگزار کند .

رحمانی فضلی دو انتخابات سالم را برگزار کرد / کارنامه وزیر مثبت است

دیده بان ایران: حسن روحانی رئیس جمهور منتخب ایران؛ لیست ١٧ نفره ایی از وزیران را  به مجلس دهم معرفی کرد، حال باید دید مجلس شورای اسلامی به کدام گزینه های گرایش خواهد داشت دولتی که امتداد امید نام گرفته بود سعی کرد در تصمیم گیری سیاسی مانند گذشته عمل کند در ٤ وزارتخانه‌ای که بیشتر از سایر وزارتخانه‌ها به مسائل سیاسی کشور مربوط می‌شوند وزرای آنها  با دو تغییر و دو ابقا، برای کسب رای اعتماد به نمایندگان مجلس شورای اسلامی، معرفی شدند. یکی از وزرای که در وزارتخانه خود ابقاء شد دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور دولت یازدهم بود.

 

محمد فیضی زنگیر چهره سیاسی اصلاح طلب  و نماینده مردم اردبیل، نمین و نیر، در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران می گوید:"  عملکرد رحمانی فضلی در طول چهار سال گذشته معتدل و به دور از افراط و تفریط بوده است. وزیر کشور دولت یازدهم توانسته بود دو انتخابات را به شکل صحیح و درست برگزار کرد. انتخابات های که برخلاف دوره های گذشته کمترین حرف و حدیثی در محافل سیاسی داشت. این رویکرد سبب شده است که به این وزیر نمره مثبت دهیم.  خارج کردن فضای سیاسی داخلی کشور از حالت امنیتی آنچنان که در دولت های گذشته بود و برگزاری سالم  انتخابات مثبت را می توان نقطه مثبت کارنامه  رحمانی فضلی دانست "

 

محمد فیضی عضو فراکسیون امید در پاسخ به دیده بان ایران در خصوص عملکرد عبدالرضا رحمانی فضلی و رویکرد مجلس گفت:

کسانی که با مسئله انتخابات آشنا هستند به خوبی می دانندن برگزاری انتخابات کار پیچیده است اما به خوبی از سوی وزیر کشور هدایت شد. به جرات می توانم ادعا رحمانی فضلی عملکرد قابل قبولی داشتند. توانست دو  انتخابات را به شکل صحیح و سالم  برگزار کند . به طور کل می توان ادعا که عملکرد وزیر کشور مثبت قابل قبول بوده است اما درباره رای دادن به ایشان باید در فراکسیون امید به نتیجه برسیم چون به جمعی تصمیم می گیریم  

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر