کد خبر: 26631
A

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا: ایران روح برجام را نقض کرده است

هدر نائورت سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در کنفرانس خبری این وزارتخانه ادعای های دولت آمریکا را تکرار کرد و گفت ایران به روح برجام پایبند نبوده است.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا: ایران روح برجام را نقض کرده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ سخنگوی وزارت خارجه آمریکا ضمن رد کردن پرسش خبرنگاری که گفته بود دولت آمریکا به دنبال برچیدن برجام است گفت: ما چنین چیزی را نگفته ایم. هدر نائورت با اشاره به اینکه قرار بود برجام باعث تقویت صلح و امنیت بین الملل شود افزود که در این زمینه شکاف وجود دارد.

وی ادعا کرد: این نگرانی برای ما وجود دارد، چون(برجام) فعالیت های بی ثبات کننده ایران را مد نظر قرار نداده است.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در خصوص تحولات اخیر کره شمالی و تنش ها با این کشور گفت: آمریکا و کشورهای جهان کره شمالی را به خاطر فعالیت های بی ثبات کننده اش محکوم می کنند.

هدر نائورت خاطر نشان کرد: کره شمالی صرفاً طی یک ماه دو آزمایش موشکی انجام داده است و این مساله نه تنها برای ما بلکه برای همه جهانیان نگران کننده است.

وی تصریح کرد: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای حفظ امنیت ملی آمریکا بیشترین فشار را بر کره شمالی وارد می کند. سخنان اخیر رئیس جمهور پیامی قوی برای کره شمالی بود که متناسب با زبانی بود که کره شمالی درک می کند.

وی افزود: رئیس جمهور و وزیر خارجه آمریکا به جهت اتخاذ موضع در قبال پیونگ یانگ به صورت دائم با یکدیگر در ارتباط هستند و هماهنگی های لازم را به عمل می آورند.- واحد مرکزی خبر

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر