کد خبر: 26654
A
فلاحت پیشه در گفت و گو با دیده بان ایران:

رحمانی فضلی در نگاه راهبردی به برنامه ها و اهداف وزارت کشور و عملکرد اجرایی موفق بوده است / عملکرد رحمانی فضلی در وزارت کشور قابل دفاع است

عملکرد رحمانی فضلی قابل دفاع است. از جمله رویکردهای مهم و قابل تقدیر آگاهی رحمانی فضلی از وضعیت شهرستان ها و مناطق مختلف کشور است که این رویکرد با سفرهای متعدد ایشان به استان های مختلف محقق شد. بنابراین رحمانی فضلی توانست از مشکلات هر شهرستان آگاهی کامل کسب نماید

رحمانی فضلی در نگاه راهبردی به برنامه ها و اهداف وزارت کشور و عملکرد اجرایی موفق بوده  است / عملکرد رحمانی فضلی در وزارت کشور قابل دفاع است

دیده بان ایران: رئیس جمهور وزیر کشور خود را ابقاء کرد. تحلیل گران سیاسی بر این باورند که ابقای وزیر کشور به معنای رضایت رئیس جمهور از برنامه های وزیر و عملکرد اوست. حال باید نگاه مجلس به وزرای پیشنهادی رئیس جمهور که منتخب چگونه خواهد بود.

حشمت الله فلاحت پیشه نماینده مجلس دهم می گوید:" عملکرد رحمانی فضلی قابل دفاع است. از جمله رویکردهای مهم و قابل تقدیر آگاهی رحمانی فضلی از وضعیت شهرستان ها و مناطق مختلف کشور است که این رویکرد با سفرهای متعدد ایشان به استان های مختلف محقق شد. بنابراین رحمانی فضلی توانست از مشکلات هر شهرستان آگاهی کامل کسب نماید"

 

حشمت الله فلاحت پیشه از نمایندگان مستقل مجلس شورای اسلامی و تحلیلگر سیاسی در گفت و گوی اختصاصی باپایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران در پاسخ به این سوال که نمایندگان مجلس دهم در خصوص رویکرد نمایندگان مجلس در جلسه رای اعتماد به وزاری پیشنهادی روحانی گفت:

 

دو حوزه مهم درخصوص رای اعتماد به وزرای پیشنهادی رئیس جمهور وجود دارد. نمایندگان مجلس سعی می کنند نگاه راهبردی و عملکرد اجرایی وزرای پیشنهادی را درباره هر یک از وزارتخانه ها مورد بحث قرار دهند.

حوزه اول نگاه راهبردی به وزارتخانه و دوم عملکرد اجرایی وزیر معرفی شده. اگر وزیر نتواند رویکردهای راهبردی که برای یک وزارتخانه تعریف شده است را در برنامه ها و اهداف خود مد نظر قرار دهد مسلما رای اعتماد نخواهد گرفت.

 

از سوی دیگر در حوزه دوم عملکرد اجرایی وزیر پیشنهادی مورد بررسی قرار خواهد گرفت. هر فرد پیشنهادی که سوابق او نشان دهد که نمی تواند در حوزه اجرایی و رفتاری برنامه ها و اهداف وزارتخانه پیشنهادی را در پیش بگیرد نمایندگان محترم مجلس در خصوص رای اعتماد به آن وزیر تجدید نظر خواهند کرد.

عضو کمیسیون سیاست خارجی و امنیت مجلس در پاسخ به سوال خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان که عملکرد رحمانی فضلی وزیر پیشنهادی کشور را چگونه ارزیابی می کنید گفت:

معتقدم عملکرد وزیر کشور در طول چهار سال گذشته قابل قبول بود. از آنجا که من در بررسی عملکرد هر وزیر پیشنهادی رئیس جمهور؛ نگاه راهبردی به برنامه ها و اهداف هر وزارتخانه و عملکرد اجرایی وی را ارزیابی می کنم معتقد هستم جناب آقای دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی در هر دو حوزه در وزارتخانه مهم وزارت کشور موفق عمل کرده است.

 

فلاحت پیشه یادآور شد: رحمانی فضلی توانست دو انتخابات را در طول سال های گذشته با آرامش برگزار کند. ایجاد فضای باز سیاسی توام با رعایت آرامش و خطوط قرمز از جمله رویکردهای موفقی بود که وزیر کشور  در طول سال های اخیر در پیش گرفت.

نماینده مردم اسلام آباد افزود: از جمله رویکردهای مهم و قابل تقدیر آگاهی رحمانی فضلی از وضعیت شهرستان ها و مناطق مختلف کشور است که این رویکرد با سفرهای متعدد ایشان به استان های مختلف محقق شد. بنابراین رحمانی فضلی توانست از مشکلات هر شهرستان آگاهی کامل کسب نماید.

من ایشان را یک شخصیت معتدل و عملکرد ایشان در جهت برنامه ها و اهداف دولت روحانی ارزیابی می کنم به طور کلی برخلاف انتقادها عملکرد رحمانی فضلی قابل دفاع است  

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر