کد خبر: 26656
A
عضو فراکسیون امید در گفت و گو با دیده بان ایران:

رحمانی فضلی با وجود فشارهای جناح های سیاسی توانست دو انتخابات مهم و حیاتی کشور را به صورت سالم و توام با امنیت برگزار کرد/ عملکرد رحمانی فضلی در وزارت کشور قابل قبول است

معصومه آقا پور دبیر اول فراکسیون زنان مجلس در رابطه با عملکرد و نحوه اداره وزارت کشور در دولت یازدهم اظهار کرد: ایشان دو انتخابات مهم و حیاتی کشور را به صورت سالم و توام با امنیت برقرار کردند کما اینکه فشارهای بسیاری از جانب جناح های متفاوت سیاسی بر روی دوش رحمانی فضلی بود.

رحمانی فضلی با وجود فشارهای جناح های سیاسی توانست دو انتخابات مهم و حیاتی کشور را به صورت سالم و توام با امنیت برگزار کرد/ عملکرد رحمانی فضلی در وزارت کشور قابل قبول است

دیده بان ایران_ سپیده اجلالی: دوروز از اعطای لیست کابینه دوازدهم توسط رئیس جمهور به مجلس شورای اسلامی گذشته است و نمایندگان مجلس با برگزاری جلسات متعدد به بحث و رایزنی در خصوص وزرای احتمالی کابینه دوازدهم می پردازند.

یکی از وزرایی که نامش در لیست کابینه آتی دولت دوازدهم وجود دارد، عبدالرضا رحمانی فضلی است که وی به عنوان وزیر کشور در دولت یازدهم حضور داشت، بار دیگر حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به او اعتماد کرد و نامش را در لیست کابینه و تشکیلات آتی خود قرار داد. گفتنی است رحمانی فضلی علاوه بر تکیه بر مسند وزیر کشور، جانشین فرمانده کل قوا در نیروی انتظامی، رئیس شورای امنیت کشور، دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر، عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و نماینده رئیس جمهور در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است.

معصومه آقاپور علیشاهی، نماینده مردم شبستر در دهمین مجلس شورای اسلامی، در خصوص عملکرد 4 سال گذشته رحمانی فضلی در وزارت کشور به خبرنگار دیده بان ایران گفت: آقای رحمانی فضلی عملکرد نسبتاً قابل قبولی را از خود در دولت یازدهم جمهوری اسلامی ایران به یادگار گذاشته است.اما در این میان نباید فراموش کرد که کم و کاستی هایی هم وجود داشته است.

وی خاطرنشان کرد: ایشان دو انتخابات مهم و حیاتی کشور را به صورت سالم و توام با امنیت برقرار کردند کما اینکه فشارهای بسیاری از جانب جناح های متفاوت سیاسی بر روی دوش رحمانی فضلی بود. همچنین از عملکرد مناسب استانداران نباید غافل ماند.

معصومه آقاپور با اشاره به این که وزیر کشور با عمکرد مناسب خود آمار 70 درصدی شرکت کنندگان در انتخابات را که نسب به سایر ادوار انتخاباتی بی سابقه است را برای کشور به ارمغان آوردند، بیان کرد: با توجه به 30 دوره انتخاباتی که تاکنون در کشور برپا شده است، بیشترین آمار مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم با حضور 70 درصد مردم است که این رقم در کشور را می توان به رقمی بی بدیل تعبیر کرد.

 

دبیر اول فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در رابطه با انتظار نمایندگان مجلس به ویژه اعضای فراکسیون امید از رحمانی فضلی در دولت دوازدهم تصریح کرد: قرار است روز شنبه آقای رحمانی فضلی برای ارائه برنامه های خود و رویکرد و تببین  4 ساله دوم وزارت خود به نمایندگان در مجلس حضور یابد. 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر