کد خبر: 26670
A
عضو فراکسیون امید در گفت و گو با دیده بان ایران:

عملکرد خوب وزیر کشور در استان ها سبب شد امنیت و آرامش به جامعه بازگردد/ رحمانی فضلی موفق شد دو انتخابات مهم کشور یعنی مجلس دهم و ریاست جمهوری دوازدهم را بر خلاف دوره های گذشته بدون وجود کوچک ترین تشویشی به سرانجام برساند

نسبت به ادوار گذشته تمامی استان ها به دلیل انتخاب شایسته استانداران از امنیت و آرامش بیشتری برخوردار بود. از جمله عملکرد های ایشان می توان به امنیت بهتر جامعه و بازگشت آرامش به فضای سیاسی کشور اشاره کرد.

عملکرد خوب وزیر کشور در استان ها سبب شد  امنیت و آرامش به جامعه  بازگردد/   رحمانی فضلی موفق شد دو انتخابات مهم کشور یعنی مجلس دهم و ریاست جمهوری دوازدهم را بر خلاف دوره های گذشته بدون وجود  کوچک ترین تشویشی به سرانجام برساند

دیده بان ایران_ سپیده اجلالی: پس از ارائه لیست اعضای پیشنهادی کابینه دوازدهم توسط رئیس جمهور گمانه زنی ها در رابطه با عملکرد وزرای دولت پیشین آغاز گشته است. یکی از وزرایی که درمورد عملکرد او بسیار صحبت و گفتگو است " عبدالرضا رحمانی فضلی" وزیر کشور دولت یازدهم است که نام او به دلیل کارآمد بودنش بازهم در لیست کابینه دوازدهم به چشم می خورد. 

لذا در همین باره علی اسدی کرم، عضو فراکسیون امید، به خبرنگار دیده بان ایران گفت: رحمانی فضلی دو انتخابات مهم کشور یعنی مجلس دهم و ریاست جمهوری دوازدهم را بر خلاف دوره های گذشته بدون وجود  کوچک ترین تشویشی با موفقیت به سرانجام برساند.

وی تصریح کرد: همچنین نسبت به ادوار گذشته تمامی استان ها به دلیل انتخاب شایسته استانداران از امنیت و آرامش  بیشتری برخوردار بود. از جمله عملکرد های خوب ایشان می توان به امنیت بهتر جامعه و بازگشت آرامش به فضای سیاسی کشور اشاره کرد.

 

عضو کمیسیون صنایع مجلس دهم شورای اسلامی در رابطه با انتظارات نمایندگان از وزیر کشور در دولت دوازدهم بیان کرد: تاکنون رحمانی فضلی جهت ارائه و تشریح برنامه های خود و نحوه اداره وزارتخانه کشور به کمیسیون نیامده است ولی با حضور رحمانی فضلی و اعطای برنامه هایش، به بحث و گفتگو و نتیجه گیری مشخص درباره ایشان خواهیم پرداخت.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر