کد خبر: 26711
A
عضو فراکیسیون امید در گفت و گو با دیده بان ایران:

انتخاب رحمانی فضلی به عنوان وزیر کشور یکی از صحیح ترین و شایسته ترین انتخاب های رئیس جمهور برای کابینه دوازدهم است/ از انتخاب رئیس جمهور حمایت می کنیم

محمد قمی نماینده اصلاح طلب مجلس دهم: رحمانی فضلی دو انتخابات مهم کشور را با وجود فشارهای سازماندهی شده برخی جناح های سیاسی به صورت سالم برگزار کرد. اینکه وزیر کشور توانست انتخابات مجلس و ریاست جمهوری را بر خلاف دوره های گذشته به صورت سالم و بدون هیچ هرج و مرجی برگزار کند یک موفقیت برای دولت یازدهم بود .

انتخاب رحمانی فضلی به عنوان وزیر کشور یکی از صحیح ترین و شایسته ترین انتخاب های  رئیس جمهور برای کابینه دوازدهم است/  از انتخاب رئیس جمهور حمایت می کنیم

دیده بان ایران_ سپیده اجلالی: پس از معرفی  دوباره رحمانی فضلی به عنوان وزیر کشور، بسیاری از گمانه زنی های موجود مبنی بر این است که عملکرد وی قابل قبول و نسبتاً مثبت بوده است. رئیس جمهور نیز به دلیل کارآمد بودن رحمانی فضلی مجدداً به وی اعتماد کرده و نامش را در لیست کابینه دوازدهم به مجلس دهم شورای اسلامی ارائه کرده است. 

از همین رو محمد قمی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس دهم شورای اسلامی، در رابطه با عملکرد 4 سال گذشته رحمانی فضلی تشریح کرد: انتخاب رحمانی فضلی به عنوان وزیر کشور یکی از صحیح و شایسته ترین انتخابات رئیس جمهور برای کابینه دوازدهم است از انتخاب رئیس جمهور حمایت می کنیم. 

این نماینده اصلاح طلب مجلس خاطرنشان کرد: رحمانی فضلی دو انتخابات مهم کشور را با وجود فشارهای سازماندهی شده برخی جناح های سیاسی  به صورت سالم برگزار کرد. اینکه وزیر کشور توانست انتخابات مجلس و ریاست جمهوری را بر خلاف دوره های گذشته  به صورت سالم  و بدون هیچ هرج و مرجی برگزار کند یک موفقیت برای دولت یازدهم بود . 

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند در خصوص انتظارات از رحمانی فضلی در دولت دوازدهم بیان کرد: با توجه به این که وزیر کشور سابقهو پیشینه مثبتی در وزارت کشور را داشته اند، از ایشان انتظار می رود که در دولت آینده در رفع کاستی های خود برآیند و با انرژی مضاعف با حمایت مجلس نسبت به دولت قبل  به کار خود ادامه دهند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر