کد خبر: 26741
A
عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در گفت و گو با دیده بان ایران:

رحمانی فضلی در وزارت کشور عملکرد خوب و معدل قابل قبولی داشتند./ وزیر کشور در طول وزارت خود بسیار بی حاشیه و البته با برنامه حرکت کرده است.

غلامرضا شرفی عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان گفت:معتقدم دکتر رحمانی فضلی در وزارت کشور عملکرد خوب و معدل قابل قبولی داشتند. ایشان در طول وزارت خود بسیار بی حاشیه و البته با برنامه حرکت کرده است. بر اساس برنامه پنج ساله توسعه توانستند در مجموعه عملکرد خود شاخص های موفقیت و کارآمدی را کسب کنند

 رحمانی فضلی در وزارت کشور عملکرد خوب و معدل قابل قبولی داشتند./ وزیر کشور  در طول وزارت خود بسیار بی حاشیه و البته با برنامه حرکت کرده است.

دیده بان ایران:  پس از ارائه لیست اعضای کابینه دوازدهم دولت به مجلس شورای اسلامی، بار دیگر نام عبدالرضا رحمانی فضلی به عنوان وزیر کشور اعلام شد و این مقوله بیانگر داشتن صلاحیت رحمانی فضلی در این سمت است. البته بیشتر نمایندگان مجلس و دولتمردان از عملکرد 4 ساله او در دولت یازدهم راضی هستند و معتقدند عبدالرضا رحمانی فضلی باوجود این که در دولت یازدهم در عرصه وزارت کشور عملکرد قابل قبولی را از خود به یادگار گذاشت. غلامرضا شرفی نماینده آبادان می گویدک عملکرد رحمانی فضلی مطلوب و کارنامه او مثبت است فکر می کنم همین امر سبب شده است تا دوباره وی را انتخاب کنند. 

 غلامرضا شرفی عضو کمیسیون انرژی مجلس در پاسخ به سوال خبرنگار دیده بان ایران درباره عملکرد رحمانی فضلی گفت:

اگر بخواهیم عملکرد دکتر رحمانی فضلی را در حوزه تعاملات اجتماعی  مورد ارزیابی قرار دهیم 70 الی 80 درصد رضایتمندی ما حاصل شده است.

نماینده مردم آبادان در مجلس دهم تاکید کرد: رحمانی فضلی نسبت به برخی از وزرا حاشیه سیاسی کمتری داشته است و بیشتر در مسیر اعتدال حرکت کرده است.

این نماینده اصول گرا در خصوص مجلس از گزینه پیشنهادی رئیس جمهور گفت:

 اکثریت نمایندگان مجلس دهم از گزینه پیشنهادی وزارت کشور حمایت می کند. اما حمایت مجلس دهم از رحمانی فضلی بدان معنا نخواهد بود که هیچ مطالبه ای از وزیر پیشنهادی کشور نداشته باشیم. چنانچه دوباره از سوی نمایندگان محترم رای اعتماد بگیرند در کنار رحمانی فضلی هستیم اما مطالبه گری خود را نیز خواهیم داشت.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان گفت:معتقدم دکتر رحمانی فضلی در وزارت کشور عملکرد خوب و معدل قابل قبولی داشتند. ایشان در طول وزارت خود بسیار بی حاشیه و البته با برنامه حرکت کرده است.

بر اساس برنامه پنج ساله توسعه توانستند در مجموعه عملکرد خود شاخص های موفقیت و کارآمدی را کسب کنند 

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر