کد خبر: 26762
A

نظر مساعد کمیسیون عمران به گزینه دولت در وزارت نیرو

نیازآذری گفت: با توجه به رویکرد و جهت گیری های بیطرف می توانیم شاهد پایداری در تامین نیازهای مردم در بخش آب و برق و ایجاد زیرساخت های لازم باشیم.

نظر مساعد کمیسیون عمران به گزینه دولت در وزارت نیرو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ حسین نیازآذری نماینده مردم بابل در مجلس با اشاره به برنامه های بیطرف برای وزارت نیروی دولت دوازدهم اظهار داشت: بنده برنامه های بیطرف را مطالعه کردم به نظر می رسد او می تواند گزینه ای اصلح برای احراز وزارت نیرو باشد.

وی افزود: بیطرف سابقه خوبی در وزارت نیرو داشته است به نظر بنده یکی از وزرای موفق کابینه خواهد بود.

نیازآذری تصریح کرد: گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت نیرو به لحاظ شناخت از صنعت آب و برق کشور، ظرفیت هایی که در دوره حضور خود در وزارت نیرو ایجاد کرده و همچنین تجربه ای که داشته می تواند بخوبی استفاده کند.

وی تاکید کرد: بیطرف فردی ناآشنا به حوزه وزارت نیرو نیست بنا بر این از فردای رای اعتماد نمایندگان اثراگذاری اش را وزارت نیرو شاهد خواهیم بود.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط صنعت آب و برق کشورن یازمند پایداری در این زمینه هستیم که رویکرد بیطرف در تامین آب شرب و زراعی و تامین انرژی لازم مثمرثمر خواهد بود.

وی یادآور شد: وزارت نیرو یکی از وزارتخانه‌هایی است که در معرض ارزیابی کمیسیون عمران است و مطمئنا این کمیسیون روی وزیر پیشنهادی نیرو نظر مساعدی دارد.

دبیر اول کمیسیون عمران بیان کرد: با توجه به رویکرد و جهت گیری‌های بیطرف می توانیم شاهد پایداری در تامین نیازهای مردم در بخش آب و برق و ایجاد زیرساخت های لازم باشیم.- ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر