کد خبر: 26772
A

درخواست کواکبیان از رهبری: تدبیر تازه‌ای برای رفع حصر بیاندیشند/ آقای روحانی الکریم اذا وعد وفی!

نماینده اصلاح‌طلب مجلس در نطق خود از رهبری خواست تا تدبیر تازه‌ای برای رفع حصر اندیشیده شود و خطاب به رییس جمهور نیز گفت: انشاءالله در دولت جدید، موضوع حصر هرچه سریعتر در دستور شورای امنیت قرار بگیرد و رئیس جمهور بداند الکریم اذا وعد وفی!

درخواست کواکبیان از رهبری: تدبیر تازه‌ای برای رفع حصر بیاندیشند/ آقای روحانی الکریم اذا وعد وفی!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، مصطفی کواکبیان نماینده اصلاح طلب مجلس،‌ در نطق خود با اشاره به شهادت مظلومانه شهید حججی، صحبت های خود را آغاز کرد، اما در ادامه صحبت‌هایش در مورد مراسم تحلیف گفت: مراسم تحلیف با شکوه خوبی برگزار شد اما جای هیچ توجیهی برای عدم حضور روسای جمهور سابق از جمله سید محمدخاتمی و علمای اهل سنت وجود ندارد. ای کاش از آیت الله هاشمی یادی می شد و حداقل عکسی از آن بزرگوار در جایگاه نصب می شد.

او با اشاره به عکس سلفی حاشیه ساز، مجلس ادامه داد: عده ای مجلس را نشانه گرفته و حتی عده ای علیه اصلاح طلبان عقده گشایی کرده اند و به خاطر یک عکس، هنوز هم توهین می کنند. عجبا که صدا و سیما هم در برنامه های جدی و طنز خود همچنان آتش بیار معرکه است! البته مدیریت مجلس باید در این زمینه دقت بیشتر می کرد که چون وقت گذشته است بگذاریم و بگذریم.

کواکبیان ضمن تبریک به اعضای شورای شهر تهران و مهندس نجفی که قرار است شهردار منتخب تهران باشد، تصریح کرد:‌ عزیزان! هم اکنون نمایندگان تهران در مجلس و شورای شهر از یک سمت و سو برخوردار هستند. باید به ملت بگوییم که می توانیم رو سفید در آییم. پاکدست آمده ایم و باید پاکدست برویم. هم اکنون از املاک نجومی،‌ رانت هایی که در شهرداری وجود داشته است پرهیز کنید،‌ بدانید که ملت نظاره گر است.

او در پاسخ به صحبت‌های یکی از ائمه جمعه که گفته بود عیادت کنندگان از کروبی باید مجازات شوند، با فریاد بلندتری، گفت: در این جا ازمقام معظم رهبری، دلسوزانه به عنوان جانباز و برادر شهید خواسته ام را تکرار می کنم. پس از هفت سال دیگر زمان آن رسیده است که کارشناسان شورای عالی امنیت و دفتر رهبری تدبیر تازه ای برای رفع حصر بیاندیشند.

نماینده اصلاح طلب مجلس تصریح کرد: البته رئیس شورای امنیت ملی و رئیس جمهور بدانند که در همه اجتماعات یکی از خواسته های مردم همین نکته بوده است. انشاءالله در دولت جدید موضوع حصر هرچه سریعتر در دستور شورای امنیت قرار بگیرد و رئیس جمهور بداند الکریم اذا وعد وفی!

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر