کد خبر: 26790
A

وزیر ارشاد: پست‌ها ماندنی نیست/ اگر فرهنگ اصلاح شود، اقتصاد و جامعه و سیاست هم اصلاح خواهد شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت یازدهم تاکید کرد: معتقدم اگر فرهنگ اصلاح شود، اقتصاد و جامعه و سیاست هم اصلاح خواهد شد. چیزی که از همه مهم‌تر است این است که باید بتوانیم زیست فرهنگی داشته باشیم که مردم از زندگی خود احساس رضایت داشته باشند.

وزیر ارشاد: پست‌ها ماندنی نیست/ اگر فرهنگ اصلاح شود، اقتصاد و جامعه و سیاست هم اصلاح خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ سیدرضا صالحی‌امیری در حاشیه جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که لحظات تلخ و شیرین کار شما در وزارت ارشاد چه بود، عنوان کرد: دولت باور دارد که پست‌ها ماندنی نیست و خدمت به مردم و اخلاق و معرفت و فضیلت است که می‌ماند.

او افزود: سه سال در کتابخانه ملی و یکسال در وزارت ارشاد بودم و تمام توانم را گذاشتم که مبانی فرهنگی اخلاقی، انسانی و معرفتی را توسعه دهم و ثابت کنم که حوزه فرهنگی حوزه‌ای زیرساختی است و اگر جامعه دچار چالش‌های سیاسی و اقتصادی و اجتماعی است، ریشه آن مسائل فرهنگی است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت یازدهم تاکید کرد: معتقدم اگر فرهنگ اصلاح شود، اقتصاد و جامعه و سیاست هم اصلاح خواهد شد. چیزی که از مهم‌تر است این است که باید بتوانیم زیست فرهنگی داشته باشیم که مردم از زندگی خود احساس رضایت داشته باشند. این حس رضایت به مفهوم مادی و اقتصادی نیست می‌تواند در قالب شادابی و آرامش و فضای زندگی هم قابل تحمل باشد. ما با مقوله‌های همچون سازگاری اجتماعی و شخصیت و اخلاق جامعه رابطه وسیعی داریم من هم در هر کجا که بودم چه کتابخانه ملی و چه وزارت ارشاد مدام بر این مساله تاکید دارم و داشتم و همه تلاشم را برای توسعه فرهنگی و توسعه اخلاق در کشور به کار می‌برم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر