کد خبر: 26792
A

جلسه در باشگاه نفت برای پایان اعتصاب/ درخشان: همه چیز حل و فصل شد

مالک باشگاه نفت تهران با اعضای معترض این تیم جلسه گذاشت و فعلا تفاهم برقرار شد.

جلسه در باشگاه نفت برای پایان اعتصاب/ درخشان: همه چیز حل و فصل شد
در پی نشست مالک باشگاه نفت با سرمربی و بازیکنان تمرینات تیم از سرگرفته خواهد شد.
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حمید درخشان در گفت و گو با سایت رسمی نفت تهران ضمن اعلام این خبر گفت: مشکلاتی وجود داشت و بازیکنان نفت جمعه و امروز تمرین نکردند اما امروز جلسه بسیار خوبی با حضور اقای نادر گلرخسار مالک محترم باشگاه برگزار شد و با حرف هایی که بین ما و ایشان رد و بدل شد همه چیز حل و فصل شده و تیم عصر امروز تمرینات خود را از سر می گیرد.
 
درخشان در ادامه افزود: در جلسه ای که با اقای گلرخسار داشتیم مسایل مختلفی مطرح شد. نشست صمیمانه و بسیار خوبی بود. ایشان تمام حرف های ما را شنیدند و برای رفع برخی مشکلات به ما قول قطعی و امیدوار کننده دادند و معتقد بودند تیم باید در ارامش به کار خود بپردازد.جلسه خوبی بود.بنده در جلسه هم گفتم ای کاش این نشست زودتر برگزار می شد
 
 
درخشان در پایان گفت: بازیکنان تیم هم جلسه ای به اتفاق کادر تیم با اقای گلرخسار داشتند.ایشان تاکید کردند در هفته اینده باشگاه اولین پرداختی خود را به تیم انجام خواهد داد.بچه ها درد دل هایی داشتند و اقای گلرخسار هم حرف های شان را شنیدند و به انها اطمینان خاطر دادند که باشگاه در هفته اتی پرداختی خواهد داشت.تیم هم از عصر امروز تمرینات خود را از سر خواهد گرفت. برای ما بسیار امیدوار کننده بود که مالک باشگاه تاکید کرد مشکلات و حواشی ناشی از ان حل و فصل خواهد شد تا تیم در ارامش برنامه های فنی خود را پیگیری کند و در جدال با دیگر تیم ها با تمرکز و بدون حداقلی  دغدغه کم به میدان برود.
 
گفتنی است در این جلسه عزتی کاپیتان نفت هم به نمایندگی از بازیکنان برخی از مسایل را با مالک باشگاه در میان گذاشت و برخی نفرات با تجربه دیگر تیم هم نکاتی را مطرح کردند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر