کد خبر: 26808
A
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت و گو با دیده بان ایران:

مجلس به رحمانی فضلی رای مثبت خواهد داد

وحدتی هلان عضو مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی: با توجه به رویکردهای ایشان نمایندگان ان شاء الله به وزیر کشور رای مثبت خواهند داد.عملکرد دکتر رحمانی فضلی در طول فعالیت چهارساله ایشان قابل قبول بوده است. هر چند باید اذعان کرد که مشکلاتی هم در طول چهار سال اخیر بر سر راه ایشان وجود داشته است.

مجلس به رحمانی فضلی رای مثبت خواهد داد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران، قرار است روز سه شنبه نمایندگان مجلس صلاحیت وزرای پیشنهادی روحانی را بررسی و در جلسه رای اعتماد نظر خود را اعلام کنند

معرفی دوباره رحمانی فضلی به عنوان وزیر کشور از سوی حسن روحانی نشان از اعتماد رئیس جمهور و عملکرد مثبت او در دوره های گذشته داشته است.

محمد وحدتی هلان نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس و  نماینده مردم بستان آباد در پاسخ به سوال خبرنگار دیده بان ایران در خصوص عملکرد وزیر کشور گفت:

عملکرد دکتر رحمانی فضلی در طول فعالیت چهارساله ایشان قابل قبول بوده است. هر چند باید اذعان کرد که مشکلاتی هم در طول چهار سال اخیر بر سر راه ایشان وجود داشته است.

نماینده مردم بستان آباد در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به رویکردهای ایشان نمایندگان ان شاء الله به وزیر کشور رای مثبت خواهند داد. امیدوارم در دولت آینده وزیر کشور بتواند مشکلات و نواقص گذشته را برطرف کند. مجلس هم به ایشان کمک خواهد کرد. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر