کد خبر: 26838
A
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت و گو با دیده بان ایران:

عملکرد رحمانی فضلی در حوزه سیاسی، امنیتی و اقتصادی قابل دفاع است

از جمله وزرای که آقای روحانی دوباره به ایشان اعتماد کردند جناب آقای رحمانی فضلی بودند. از نظر من وزیر پیشنهادی کشور در دوره وزارت خود عملکرد موفقی در حوزه سیاسی، امنیتی و حتی کمک به حوزه اقتصادی داشته است. به عقیده من رئیس جمهور مایل به ادامه کار و برنامه های رحمانی فضلی است باید در نظر داشت نمایندگان مجلس دهم هم همراهی خوبی با رئیس جمهور داشت.

عملکرد رحمانی فضلی در حوزه سیاسی، امنیتی و اقتصادی قابل دفاع است

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران، روحانی کابینه دوازدهم را به مجلس معرفی کرد حال باید در پس جلسات متعدد وزرای پیشنهادی و نمایندگان کدام وزیر می تواند نظر نمایندگان مردم  را به خود جلب کند.

برخی از نمایندگان مجلس معتقدند معرفی دوباره رحمانی فضلی به عنوان وزیر کشور از سوی حسن روحانی نشان از اعتماد رئیس جمهور و عملکرد مثبت او در دولت یازدهم داشته است. حال باید دید نمایندگان مجلس چه تصمیمی می گیرند؛

محمد رضا پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان در مجلس دهم و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس  در گفت و گو با پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران در پاسخ به این سوال که عملکرد رحمانی فضلی را در وزارت کشور چگونه ارزیابی می کنید؛ گفت:

مجلس در چند روز اخیر مشغول بررسی عملکرد و برنامه های وزرای  پیشنهادی رئیس جمهور است. نمایندگان مجلس پس از بررسی رزومه و برنامه های وزرای پیشنهادی نظر خود را در جلسه رای اعتماد در دفاع یا مخالفت وزرای پیشنهادی اعلام می کنند. با توجه به اینکه تعدادی از وزرای پیشنهادی روحانی در دولت یازدهم حضور داشتند.

نماینده مردم کرمان یادآور شد: مسلما نمایندگان مجلس با توجه به عملکرد و کارنامه چهارساله آنها رای و نظر خود را اعلام می کنند. باید توجه داشت که در مجلس بحث سهم خواهی مطرح نیست و آنچه در مورد سهم احزاب و گروه ها از کابینه مطرح می شود تنها محدود به رویکرد برخی رسانه ها است. اگر مجلس با برخی از وزرای اقتصادی معرفی شده مخالفت به دلیل تلاش مجلس برای کمک به دولت در معرفی یک کابینه قوی است.

از جمله وزرای که آقای روحانی دوباره به ایشان اعتماد کردند جناب آقای رحمانی فضلی بودند. از نظر من وزیر پیشنهادی کشور در دوره وزارت خود عملکرد موفقی در حوزه سیاسی، امنیتی و حتی کمک به حوزه اقتصادی داشته است. به عقیده من رئیس جمهور مایل به ادامه کار و برنامه های رحمانی فضلی است باید در نظر داشت نمایندگان مجلس دهم  هم همراهی خوبی با رئیس جمهور داشت. 

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر