کد خبر: 26839
A

مطهری: روحانی اراده کند می تواند وعده هایش را عملی کند

نماینده مردم تهران: با همین کابینه نیز رئیس جمهور قادر به عمل به وعده‌های خودش است البته باید اقای رئیس جمهور نیز این اراده را داشته باشد .

مطهری: روحانی اراده کند می تواند وعده هایش را عملی کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در مورد اینکه کابینه دوازدهم تا چه اندازه می تواند وعده های رییس جمهور و مطالبات مردم را پاسخ دهد گفت: این موضوع بیشتر به اراده آقای روحانی بستگی دارد که بخواهد به وعده های که داده است عمل کند .

نماینده مردم تهران در خانه ملت ادامه داد: با همین کابینه نیز رئیس جمهور قادر به عمل به وعده‌های خودش است البته باید اقای رئیس جمهور نیز این اراده را داشته باشد .

عضو کمیسیون فرهنگی افزود::فکر می کنم رئیس جمهور اراده عمل به وعده هایش را دارد منتها محقق کردن این وعده ها نیاز به آرامش و تدبیر و گفت و گو دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که انتقاداتی نسبت به عدم همراه بودن کابینه یازدهم با رئیس جمهور مطرح بود و آیا کابینه دوازدهم همراه رئیس جمهور خواهد بود گفت: در دور اول چون ممکن است برخی تصور کنند که رئیس جمهور در دور دوم رای نمی آورد اراده لازم را برای همراهی با رئیس جمهور نداشته باشد ولی در دور دوم چون این مراحل گذشته است همدلی و وحدت بهتری در کابینه وجود دارد .

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تجربه نشان داده است که معمولا دولت‌ها در دور دوم خودشان موفق تر و شجاع تر بودند .- عصر ایران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

  • حاجی

    سلام خوب چرا اراده نمی کند جناب آقای مطهری .پس برای چی رئیس جمهور شد

  • ناشناس


    پس چرا نمی کند ؟؟؟ ماشین قراضه نیست که باید هولش بدهند !!

ارسال نظر