کد خبر: 26856
A
عضو فراکسیون امید در گفت و گو با دیده بان ایران:

رحمانی فضلی رای اعتماد نمایندگان مجلس را کسب می کند/رحمانی فضلی فردی با تجربه در مدیریت کلان کشور است

علی اکبری نماینده اصلاح طلب مجلس در خصوص رویکرد فراکسیون امید به وزرای پیشنهادی گفت: فراکسیون های سه گانه با وزرای پیشنهادی جلسات خود را برگزار کردند. فراکسیون امید هم امشب یک جمع بندی اولیه از شرایط موجود و نظر نمایندگان نسبت به وزرای پیشنهادی خواهد داشت.نماینده مردم شیراز در مجلس دهم در خصوص رای اعتماد به وزیر پیشنهادی کشور گفت: وزیر پیشنهادی کشور رای اعتماد مجلس را کسب می کند رحمانی فضلی دارای تجارب زیادی در مدیریت کلان کشور است

رحمانی فضلی رای اعتماد نمایندگان مجلس را کسب می کند/رحمانی فضلی فردی با تجربه در مدیریت کلان کشور است

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران، روحانی کابینه دوازدهم را به مجلس معرفی کرد حال باید در پس جلسات متعدد وزرای پیشنهادی و نمایندگان کدام وزیر می تواند نظر نمایندگان مردم  را به خود جلب کند.

برخی از نمایندگان مجلس معتقدند معرفی دوباره رحمانی فضلی به عنوان وزیر کشور از سوی حسن روحانی نشان از اعتماد رئیس جمهور و عملکرد مثبت او در دولت یازدهم داشته است. حال باید دید نمایندگان مجلس چه تصمیمی می گیرند؛

علی اکبری نماینده مردم شیراز و عضو فراکسیون امید در گفت و گو با پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران در پاسخ به این سوال که با توجه به معرفی کابینه پیشنهادی حسن روحانی نظر نمایندگان مجلس دهم راجع به این کابینه چیست گفت:

مجلس در چند روز اخیر مشغول بررسی عملکرد و برنامه های وزرای  پیشنهادی رئیس جمهور است. نمایندگان مجلس پس از بررسی رزومه ها و برنامه های وزرای پیشنهادی نظر خود را در جلسه رای اعتماد در دفاع یا مخالفت وزرای پیشنهادی اعلام می کنند. مجموعا رویکرد ها در مجلس دهم نسبت به وزرای پیشنهادی روحانی مثبت است.

این نماینده اصلاح طلب مجلس در خصوص رویکرد فراکسیون امید به وزرای پیشنهادی گفت: فراکسیون های سه گانه با وزرای پیشنهادی جلسات خود را برگزار کردند. فراکسیون امید هم امشب یک جمع بندی اولیه از شرایط موجود و نظر نمایندگان نسبت به وزرای پیشنهادی خواهد داشت.

نماینده مردم شیراز در مجلس دهم در خصوص رای اعتماد به وزیر پیشنهادی کشور گفت:

وزیر پیشنهادی کشور رای اعتماد مجلس را کسب می کند رحمانی فضلی دارای تجارب زیادی در مدیریت کلان کشور است. از آنجا که وزارت کشور یک وزارتخانه کلان با مجموعه فعالیت های فراوان است احساس می کنیم فردی با تجربه مانند  ایشان می تواند؛ این وزارتخانه مهم را اداره نماید. وزارت کشور وزارت کلان و پرکاری است ولی در مجموع عملکرد رحمانی فضلی مثبت بود.

عضو مجمع نمایندگان استان فارس در ادامه خاطر نشان کرد: مشکلاتی در حوزه استانداری ها و فرمانداری ها وجود دارد نمایندگان مجلس انتظار دارند  وزیر در این حوزه تغییراتی را اعمال کند. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر