کد خبر: 26859
A
عضو فراکسیون امید در گفت و گو با دیده بان ایران:

وزیر کشور توانست تعادل را در میان گروه های سیاسی برقرار کند /عملکرد رحمانی فضلی در وزارت کشور مثبت بود

حمید بنایی نماینده اصلاح طلب گناباد: هر چند در آغاز فعالیت این دولت هجمه های متعددی از سوی گروه های تندرو وجود داشت اما وزیر کشور توانست تعادل را در میان گروه های سیاسی برقرار کند بنابراین می توان مدعی شد فضای کشور به سبب سیاست های داخلی دولت روحانی و عملکرد وزیر کشور برخلاف دوره های گذشته آرام بود.

وزیر کشور توانست تعادل را در میان گروه های سیاسی برقرار کند  /عملکرد رحمانی فضلی در وزارت کشور مثبت بود

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران، روحانی کابینه دوازدهم را به مجلس معرفی کرد حال باید در پس جلسات متعدد وزرای پیشنهادی و نمایندگان کدام وزیر می تواند نظر نمایندگان مردم  را به خود جلب کند.

برخی از نمایندگان مجلس معتقدند معرفی دوباره رحمانی فضلی به عنوان وزیر کشور از سوی حسن روحانی نشان از اعتماد رئیس جمهور و عملکرد مثبت او در دولت یازدهم داشته است. حال باید دید نمایندگان مجلس چه تصمیمی می گیرند؛

حمید بنایی نماینده مردم گناباد و عضو فراکسیون امید در گفت و گو با پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران  در پاسخ به این که عملکرد رحمانی فضلی را چگونه ارزیابی می کنید گفت:

اگر بخواهیم عملکرد رحمانی فضلی در وزارت کشور را بررسی کنیم لازم است به این نکته توجه کنیم که در دوره گذشته وضعیت کشور به چه صورت بود همگان به خوبی می دانند که در دوره گذشته فضای سیاسی پرتنشی در کشور حاکم بود. به عقیده من یکی از مهم ترین اتفاقات در دوره روحانی حاکم شدن فضای آرامش در کشور بود. وزارت کشور در دولت روحانی توانست آرامش و امنیت را در کشور برقرار کند.

 

این نماینده اصلاح طلب مجلس در ادامه خاطر نشان کرد:

هر چند در آغاز فعالیت این دولت  هجمه های متعددی از سوی گروه های تندرو وجود داشت اما وزیر کشور توانست تعادل را در میان گروه های سیاسی برقرار کند  بنابراین می توان مدعی شد فضای کشور به سبب سیاست های داخلی دولت روحانی و عملکرد وزیر کشور برخلاف دوره های گذشته  آرام بود.

 

نماینده مردم گناباد به عملکرد وزارت کشور در برگزاری انتخابات اشاره کرد و گفت:

وزارت کشور توانست انتخابات مجلس شورای اسلامی، خبرگان، ریاست جمهوری و شوراها به نحو احسن برگزار کند. وزیر کشور  در بحث نظارت هم عملکرد خوبی داشتند. هر چند مشکلاتی در حوزه استانداری ها و فرمانداری ها وجود دارد که نمایندگان انتظار دارند در این حوزه  جناب آقای وزیر قوی تر عمل کنند. همگان به خوبی می دانند  وزارت کشور وزارت کلان و پرکاری است  اما در مجموع عملکرد دکتر رحمانی فضلی در وزارت کشور مثبت بود.

 

عضو کمیسیون عمران مجلس خاطر نشان کرد: در حوزه شهرداری و راهداری ها مشکلاتی وجود دارد، بحران خشکسالی در کشور وجود دارد ما معتقدیم ستاد بحران عملکرد خوبی نداشته است. از سوی دیگر انتظار داریم بر انتصاب های استاندارها دقت بیشتری شود.  

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر