کد خبر: 26869
A

تعهدی که وزیر پیشنهادی دفاع به نمایندگان داد/ رحمانی‌فضلی: فرزند مجلس هستم

وزیر پیشنهادی دفاع با بیان اینکه اغلب نمایندگان از برنامه‌هایم حمایت کردند، گفت: متعهد به برقراری امنیت مرزها شدم.

تعهدی که وزیر پیشنهادی دفاع به نمایندگان داد/ رحمانی‌فضلی: فرزند مجلس هستم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ تسنیم نوشت: وزیر پیشنهادی کشور گفت: خود را فرزند مجلس می‌دانم و انشاءالله نمایندگان به من رای اعتماد خواهند داد.
عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر پیشنهادی کشور برای کابینه دوازدهم در گفت‌و‌گویی با اشاره به دیدار خود با نمایندگان مجلس، گفت: بنده سه روز است که در خدمت نمایندگان مجلس هستم، چه در کمیسیون‌های مختلف و چه در دیدارهای فردی سوالاتی که نمایندگان ملت داشتند را پاسخ دادم.

وی افزود: جلسات کاملا کارشناسی و دلسوزانه است، ما وظیفه خود می‌دانیم پاسخگو باشیم و خدا را شکر می‌کنیم که در جمهوری اسلامی ایران هم پرسشگری و هم پاسخگویی است و همه باید به این مسئله تن بدهیم.

وزیر کشور در پاسخ به این سوال که آیا از مجلس رای اعتماد خواهید گرفت؟ تصریح کرد: بنده چندین بار از مجلس رای اعتماد گرفتم و این برای چهارمین بار خواهد بود که این امر رخ می‌دهد، فرزند مجلس هستم و انشاءالله نمانیدگان اعتماد خواهند کرد.

تعهد وزیر دفاع به نمایندگان

وزیر پیشنهادی دفاع با بیان اینکه اغلب نمایندگان از برنامه‌هایم حمایت کردند، گفت: متعهد به برقراری امنیت مرزها شدم.

 امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفت‌وگویی با اشاره به حضور خود در مجلس برای تشریح برنامه‌هایش در این وزارتخانه گفت: از صبح امروز در 4 کمیسیون و یک فراکسیون مجلس حضور یافته و به تشریح برنامه‌های خودم پرداختم.

وی با تاکید بر اینکه بیشتر برنامه‌هایی که از سوی وزارتخانه ارائه می‌شود، به مردم ارتباط پیدا می‌کند و این برنامه‌ها نیز به وزارت دفاع مربوط می‌شود، ادامه داد: در همین راستا، بنده امروز در کمیسیون‌های انرژی، صنایع، آموزش، اجتماعی و فراکسیون غرب کشور حضور پیدا کردم و دغدغه‌های نمایندگان را شنیدم.

وزیر پیشنهادی دفاع، با بیان اینکه غالب نمایندگان معتقد به پشتیبانی و حمایت از وزارت دفاع بودند، افزود: نمایندگان از برنامه‌های که بنده ارائه کردم، غالباً حمایت کردند.

امیر حاتمی به حضور خود در فراکسیون غرب کشور نیز اشاره کرد و گفت: به دلیل اینکه بنده مدتی در غرب کشور مشغول به خدمت بودم، در این فراکسیون حضور یافتم و نقطه نظرات نمایندگان عضو این فراکسیون را دریافت کردم.

وی با بیان اینکه استان‌های مرزی رابطه خاصی با وزارت دفاع دارند، اظهار داشت: در جلساتی که با نمایندگان داشتم متعهد به برقراری امنیت در مرزها شدم و از آنها نیز خواستم در این راه به وزارت دفاع کمک کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر