کد خبر: 26870
A
نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس در گفت و گو با دیده بان ایران:

وقتی روحانی دوباره رحمانی فضلی را معرفی می کند بدان معنا است که از عملکرد ایشان رضایت داشته است/ رحمانی فضلی چهار انتخابات را بدون تنش برگزار کرد

امیر حسنخانی عضو مجمع نمایندگان خراسان جنوبی: عملکرد رحمانی فضلی در طول چهار سال گذشته قابل قبول بود. وقتی روحانی دوباره رحمانی فضلی معرفی می کند بدان معنا است که از عملکرد ایشان رضایت داشته است. برخی از نمایندگان ممکن است انتقاداتی در خصوص عملکرد وزیر کشور مطرح کنند ولی بهتر است نیمه پر لیوان را ببینند وزیر کشور تا کنون چهار انتخابات برگزار کرده است که این انتخابات ها کمترین تنش را در مقایسه با انتخابات های گذشته داشته است.

وقتی روحانی دوباره رحمانی فضلی را معرفی می کند بدان معنا است که از عملکرد ایشان رضایت داشته است/ رحمانی فضلی چهار انتخابات را بدون تنش برگزار کرد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران، روحانی کابینه دوازدهم را به مجلس معرفی کرد حال باید در پس جلسات متعدد وزرای پیشنهادی و نمایندگان کدام وزیر می تواند نظر نمایندگان مردم  را به خود جلب کند.

برخی از نمایندگان مجلس معتقدند معرفی دوباره رحمانی فضلی به عنوان وزیر کشور از سوی حسن روحانی نشان از اعتماد رئیس جمهور و عملکرد مثبت او در دولت یازدهم داشته است. حال باید دید نمایندگان مجلس چه تصمیمی می گیرند؛

محمد رضا امیر حسنخانی؛ نماینده حوزه انتخابیه فردوس، طبس و نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگار دیده بان ایران در خصوص عملکرد دکتر رحمانی فضلی و دلیل معرفی وی به عنوان وزیر کشور به دیده بان ایران گفت:

عملکرد رحمانی فضلی در طول چهار سال گذشته قابل قبول بود. وقتی روحانی دوباره رحمانی فضلی  را معرفی می کند بدان معنا است که از عملکرد ایشان رضایت داشته است.

عضو مجمع نمایندگان خراسان جنوبی افزود:  برخی از نمایندگان ممکن است انتقاداتی در خصوص عملکرد وزیر کشور مطرح کنند ولی بهتر یست نیمه پر لیوان را ببینند وزیر کشور تا کنون چهار انتخابات برگزار کرده است که این انتخابات ها کمترین تنش را در مقایسه با انتخابات های گذشته داشته است. با توجه به نا امنی در برخی از کشورهای همسایه استان های مرزی  ما دارای امنیت کامل است .  ستاد حوادث غیر مترقبه در مقاطع مختلف به موقع امداد رسانی کرده است.  بنابراین ایشان در حوزه امنیتی عملکرد مناسبی داشته است.

نماینده مردم فردوس و طبس افزود: در زمینه فرمانداری ها و استانداری ها و تقسیمات کشوری انتقاداتی وجود دارد اما عملکرد کلی وزیر مثبت است و ایشان با تمام انتقادات عملکرد قابل قبولی داشتند. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر