کد خبر: 26880
A
عضو فراکسیون امید در گفت و گو با دیده بان ایران:

رحمانی فضلی نمره قبولی می گیرد/ عملکرد وزیر پیشنهادی کشور قابل قبول است

علی ابراهیمی نماینده اصلاح طلب شازند: من آقای رحمانی فضلی را وزیر موفقی می دانم برگزاری چهار انتخابات که حاشیه هایش نسبت به دوره های قبلی بسیار کمتر بود نشان از عملکرد موفق ایشان داشت. بی گمان در مقایسه با وزرای کشور قبلی عملکرد ایشان مناسب و قابل تحسین است و نمره قابل قبولی می گیرد

رحمانی فضلی نمره قبولی می گیرد/ عملکرد وزیر پیشنهادی کشور قابل قبول  است

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران، روحانی کابینه دوازدهم را به مجلس معرفی کرد حال باید در پس جلسات متعدد وزرای پیشنهادی و نمایندگان کدام وزیر می تواند نظر نمایندگان مردم  را به خود جلب کند.

بسیاری از نمایندگان مجلس معتقدند معرفی دوباره رحمانی فضلی به عنوان وزیر کشور از سوی حسن روحانی نشان از اعتماد رئیس جمهور و عملکرد مثبت او در دولت یازدهم داشته است. حال باید دید نمایندگان مجلس چه تصمیمی می گیرند؛ آن طور که گمانه زنی ها نشان می دهد فراکسیون امید موافقت خود را با رای اعتماد به رحمانی فضلی اعلام کرده است. 

علی ابراهیمی ؛ نماینده اصلاح طلب حوزه انتخابیه شازند  در پاسخ به سوال خبرنگار دیده بان ایران در خصوص عملکرد دکتر رحمانی فضلی و دلیل معرفی وی به عنوان وزیر کشور به دیده بان ایران گفت:

من آقای رحمانی فضلی را وزیر موفقی می دانم برگزاری چهار انتخابات که حاشیه هایش نسبت به دوره های قبلی بسیار کمتر بود نشان از عملکرد موفق ایشان داشت. بی گمان در مقایسه با وزرای کشور قبلی عملکرد ایشان مناسب و قابل تحسین است و نمره قابل قبولی می گیرد

 

این نماینده اصلاح طلب مجلس خاطر نشان کرد: توقع مردم از وزارت کشور برگزاری بدون عیب و نقص انتخابات و ایجاد امنیت است با توجه با اینکه نیروی انتظامی زیر مجموعه وزارت کشور می باشد این مهم با توجه مخصوص ایشان به سر انجام رسید. با آرزوی موفقیت برای وزیر کشور امیدوارم فضای سالم رقابتی در کشور ایجاد شود. 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر