کد خبر: 26896
A

کنایه روحانی به دلواپسان: هواپیمای دست دوم از آفریقا می‌خریدند، خوشحال بودند، آقای آخوندی هواپیمای نو خرید،‌ عصبانی شدند، چطور می‌شود؟

حسن روحانی در دفاع از عباس آخوندی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی اشاره ای هم به خرید هواپیما کرد.

کنایه روحانی به دلواپسان: هواپیمای دست دوم از آفریقا می‌خریدند، خوشحال بودند، آقای آخوندی هواپیمای نو خرید،‌ عصبانی شدند، چطور می‌شود؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ حسن روحانی در دفاع از وزیر راه و شهرسازی گفت: آقای آخوندی وزیر بسیار فعالی بودند. البته در مسکن نتوانستیم با هم به توافق نهایی برسیم. در دولت دوازدهم اولین چیزی که به جد از ایشان می خواهم مسئله مسکن است. مهمترین مسئله میدان مسکن بافت‌های فرسوده است. 
 
وی ادامه داد: بافت فرسوده هم آب دارد هم گاز هم برق هم مسجد هم آیت‌الله. ساختمان‌های کهنه را می‌کوبید و درست می‌کنید. من به ایشان گفتم نظر من این است مشکل مسکن از طریق بافت فرسوده حل خواهد شد. 
 
روحانی با بیان اینکه ما اول گله کردیم تا برسیم به تعریف؛ خاطرنشان کرد: در مسکن انشاالله شاهد شرایط خوبی خواهیم بود. یکی از مشکلات ایشان ناهماهنگی با شهرداری بود. حالا که وضع شواری شهر تغییر کرده و شهردار جدید مشخص شده. 
 
رئیس جمهوری تصریح کرد: ایشان در زمینه راه، راه آهن و هواپیمایی به جد کارهای مهمی انجام دادند. در چابهار شاهد نشاط اقتصادی هستیم. امیدواریم شاهد راه آهن چابهار زاهدان و خراسان باشیم. 5 استان ما یا راه آهن‌هایشان وصل شده یا به زودی وصل می‌شود 
 
روحانی یادآورد شد:جاده‌های روستایی آزادراه‌ها جاده‌های شمال که معضل داشته پیشرفت‌های بسیار خوبی داشته. در هواپیمایی بعد از 40 سال این تابو شکسته شده و توانستیم با شرکت هواپیما ساز قرار داد ببندیم. 
 
▪️چطور می‌شود هواپیمای دسته دوم بخریم که ده سال در افریقا پرواز کرده بعد هواپیمای نو که می‌آوریم یک عده عصبانی می‌شوند. از نظر عزت ملی برایمان این موضوع مهم است. اینکه هواپیما را با التماس و منت از یک کشور جهان سوم بخریم که منتی ندارد. امیدواریم آقای آخوندی زودتر از پروژه مسکن مهر خلاص شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر