کد خبر: 26917
A
سکینه الماسی عضو فراکسیون امید در گفت و گو با دیده بان ایران:

برگزاری چهار انتخابات مهم، یکی از قابلیت های خوب رحمانی فضلی محسوب می شود/ عملکرد رحمانی فضلی مثبت است

سکینه الماسی عضو فراکسیون امید: کارنامه عملکرد رحمانی فضلی بعنوان وزیر کشور دولت یازدهم در حوزه مسئولیتی مثبت ارزیابی می شود. برگزاری همزمان دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری با ریاست جمهوری و شورای اسلامی یکی از قابلیت های خوب وزیر کشور به شمار می رود.

برگزاری چهار انتخابات مهم، یکی از قابلیت های خوب رحمانی فضلی محسوب می شود/ عملکرد رحمانی فضلی مثبت است

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران، روحانی کابینه دوازدهم را به مجلس معرفی کرد حال باید در پس جلسات متعدد وزرای پیشنهادی و نمایندگان کدام وزیر می تواند نظر نمایندگان مردم  را به خود جلب کند.

برخی از نمایندگان مجلس معتقدند معرفی دوباره رحمانی فضلی به عنوان وزیر کشور از سوی حسن روحانی نشان از اعتماد رئیس جمهور و عملکرد مثبت او در دولت یازدهم داشته است. حال باید دید نمایندگان مجلس چه تصمیمی می گیرند.

سکینه الماسی نماینده اصلاح طلب مجلس دهم در گفت و گو با پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران در پاسخ به این سوال که عملکرد رحمانی فضلی را در وزارت کشور چگونه ارزیابی می کنید؛ گفت:

برگزاری چهار انتخابات مهم، یکی از قابلیت های خوب رحمانی فضلی محسوب می شود. به طور کلی علی رغم انتقادهای برخی از نمایندگان محترم مجلس دکتر رحمانی فضلی دو انتخابات در دوره مدیریتی چهار ساله خود برگزار کرده است که نتیجه انتخابات به طور مشخص و وزیر کشور با کمترین اشتباهات ممکن به رسالت خود عمل کرده است.

 

الماسی نماینده دیر و کنگان افزود: کارنامه عملکرد رحمانی فضلی بعنوان وزیر کشور دولت یازدهم در حوزه مسئولیتی مثبت ارزیابی می شود. برگزاری همزمان دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری با ریاست جمهوری و شورای اسلامی یکی از قابلیت های خوب وزیر کشور به شمار می رود.

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر