کد خبر: 26940
A
پورمختار در مخالفت با آذری جهرمی:

ادعا شده سرعت اینترنت یازده برابر شده،‌ در همین تهران کجا این سرعت را می‌بینیم چه برسد به روستاها

ما هم به جوانگرایی اعتقاد داریم ولی جوان بودن ایشان قیاسی غیرمرتبط است، ما زمان جنگ را خودمان تجربه کردیم،‌ آنجا جبهه آتش و خون و رشادت بود و البته تدبیر و شناخت و مدیریت از جنگ هم وجود داشت ولی امروز در شرایط خاصی هستیم که نیازمند مشخصات خاصی است در حالی که آقای جهرمی یکی از ویژگی‌هایی که دارد،‌ پنهانکاری و عدم شفافیت است.

 ادعا شده سرعت اینترنت یازده برابر شده،‌ در همین تهران کجا این سرعت را می‌بینیم چه برسد به روستاها

دیده بان ایران: ما هم به جوانگرایی اعتقاد داریم ولی جوان بودن ایشان قیاسی غیرمرتبط است، ما زمان جنگ را خودمان تجربه کردیم،‌ آنجا جبهه آتش و خون و رشادت بود و البته تدبیر و شناخت و مدیریت از جنگ هم وجود داشت ولی امروز در شرایط خاصی هستیم که نیازمند مشخصات خاصی است در حالی که آقای جهرمی یکی از ویژگی‌هایی که دارد،‌ پنهانکاری و عدم شفافیت است. 

▪️امیدوارم ایشان پاسخ روشنی برای ابهاماتی که درباره‌شان مطرح می‌شود داشته باشد. تحصیلاتش را نوشته دانش‌آموخته مهندسی برق و قدرت دانشگاه صنعت آب و برق، در حالی که مشخص نیست در چه مقطعی؟ لیسانس یا فوق لیسانس؟ بعضی گفتند دکتراست! این موضوع ‌باید مشخص شود.

▪️دومین موضوع سوابق خدمتی ایشان است. می‌خواهیم به کسی رای دهیم در راس یک وزارتخانه مهم در حالی که ایشان تنها هفت سال در این وزارتخانه سابقه دارد، ‌از سال 88 تا 95، بالاترین مسئولیتش هم این بوده که رییس هیات مدیره شرکت زیرساخت بوده،‌ چنین کسی با این سابقه ضعیف مدیریتی می‌تواند یک وزارتخانه عظیم و طویل را بچرخاند؟ وزراتخانه‌ای که در تمام شهرها و روستاها دارای زیرساخت و امکانات است و هزاران نیرو با آن کار می‌کنند. برای وزارتخانه‌ای با این عظمت و این همه مشکلات با ضرورت بیست درصد رشد در طول برنامه که بیش از سایر دستگاه‌ها باید اتفاق بیفتد، سابقه بسیار کم و اندک نمی‌تواند جوابگو باشد. 

▪️سایر سوابق را هم ذکر نکرده و فقط گفته در خانواده‌ای وفادار به آرمان‌های ایران و اسلام و انقلاب متولد شده‌، برادر یک شهید و یک جانباز هم هستند که به آنها ارادت داریم،‌ اما می‌خواهیم بدانیم دیدگاه خود ایشان چیست؟ ایشان می‌خواهد وزیر شود و باید دیدگاه خودش را بگوید. 

▪️اشکالاتی که در طول این یک سال فعالیت ایشان وجود داشته را هم باید مد نظر قرار دهیم. اپراتورهایی که هستند به شدت به مردم اجحاف می‌کنند،‌ پول‌ها و نحوه محاسباتشان را ایشان نتوانسته مدیریت کند، یکی از مسئولیت‌های ایشان انجام وظایف صیانتی اجتماعی و فرهنگی درباره ارتباطات بوده، چه صیانتی کرده؟ این شرایط تلگرام و فضای مجازی ماست که قتل عام راه انداخته و اخلاق و خانواده‌ها را نابود می‌کند. 

▪️مغلطه‌هایی مطرح می‌شود، چه کسی قرار است این برنامه‌ها را ببندد؟ چرا می‌گویند نمی‌شود این برنامه‌ها را بست؟ امام (ره) فرمود ما با سینما مخالف نیستیم با فساد مخالفیم، مخالفت ما هم با فسادی است که در تلگرام با حمایت آقای جهرمی انجام می‌شود. فساد و فحشا و حمله‌هایی که به مسئولان در این فضا انجام می‌شود کجا مدیریت شده است؟

▪️ کسی که هفت سال سابقه مدیریت داشته باشد فردی بله قربان گو خواهد بود که هرچه دیکته کنند انجام می‌دهد چون تجربه ندارد و کاری را انجام می‌دهد که به او گفته خواهد شد. ایشان باید آبددیده‌تر شود تا خودش بتواند به عنوان وزیر کار کند نه این که دستوربگیر باشد.

▪️ادعا شده سرعت اینترنت یازده برابر شده،‌ در همین تهران کجا این سرعت را می‌بینیم چه برسد به روستاها؟ چرا آمار غلط می‌دهید؟ این سرعت کجاست؟ از طرف دیگر گفته شده 27هزار روستا به شبکه اطلاعات پرسرعت دسترسی دارند،‌ شما نمایندگان در روستاها چنین چیزی را می‌بینید؟ ما در همدان 1100 روستا داریم و به جرات می‌گویم 1000 روستا از این امکانات برخوردار نیستند، ممکن است 100 روستای نزدیک شهر چنین چیزی را داشته باشند. ایشان با کدام آمار چنین ادعایی می‌گوید؟ 

▪️به هر حال نگرانی من این است که وزارت ارتباطات به وزارت اطلاعات دوم تبدیل شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر