کد خبر: 26946
A
حمید آیتی فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت و گو با دیده بان ایران:

کارنامه رحمانی فضلی مثبت است / اغلب استانداران اصلاح طلب یا اعتدال گرا هستند / انتصاب معاون زن در استانداری خراسان جنوبی ،با توجه به فضای فرهنگی خاص آن منطقه نشان از تدبیر رحمانی فضلی دارد

هرگاه بحثی به میان آمده تحلیل و نگاه خانم مولاوردی به عملکرد رحمانی فضلی مثبت بوده است . بویژه مواردی همچون مدیریت دکتر رحمانی فضلی در مقوله آسیب های اجتماعی و انتصاب معاون زن در استانداری خراسان جنوبی (با توجه به فضای فرهنگی خاص آن منطقه ) را به عنوان نمونه هایی از تدبیر و حسن مدیریت وزیر کشور می دانستند .

کارنامه رحمانی فضلی مثبت است / اغلب استانداران اصلاح طلب یا اعتدال گرا هستند /  انتصاب معاون زن در استانداری خراسان جنوبی ،با توجه به فضای فرهنگی خاص آن منطقه نشان از تدبیر رحمانی فضلی دارد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛  دکتر حسن روحانی رئیس جمهور منتخب ایران برای دومین بار دکتر رحمانی فضلی را به عنوان وزیر پیشنهادی کشور به مجلس دهم معرفی کرد. حال باید دید مجلسی که اکثریت آن از طیف سیاسی اصلاح طلب محسوب می شود چه رویکردی را در قبال وزیر پیشنهادی روحانی در پیش خواهد گرفت. 

 دکتر حمید آیتی فعال سیاسی اصلاح طلب و همسر شهیندخت مولاوردی در پاسخ به سوال خبرنگار دیده بان ایران، در خصوص عملکرد رحمانی فضلی در دوره چهار ساله مسئولیت وزارت کشور گفت: 

 دنیای سیاست دنیای سیاه مطلق یا سفید مطلق نیست و بویژه در ارزیابی عملکرد رجال سیاسی باید معدل عملکردها را معیار قرار بدهیم و در یک ارزیابی منصفانه ،عملکرد وزیر کشور مثبت است .

 حمید آیتی افزود : گاهی فقدان اطلاعات کافی موجب می شود در مورد وزیری قضاوت خاصی بکنیم کما اینکه در گذشته در خصوص انتصاب یکی دو نفر از استانداران از سوی وزیر کشورشخصا نقد جدی داشتم در حالیکه بعدا دریافتم که در آن انتصابات، سایر اعضای کابینه  و عواملی دیگر نقش کلیدی داشته اند .نکته دیگر آنکه آقای رییس جمهور حتی قبل از کابینه ی نخست بارها اعلام کرده بود که دولت ایشان یکدست نخواهد بود و در آن همه ی جناح ها حضور خواهند داشت . بر این اساس وزیر کشور به راحتی می توانست با اختیارات قانونی اش و با استناد به این تفکر ، استاندارانی از طیف اصولگرایان افراطی هم برگزیند در حالیکه نوعا" استانداران کشور یا اصلاح طلب و یا اعتدالی هستند و این امر نشانگر نگاه منطقی و  اعتدالی آقای رحمانی فضلی است و بنظر میرسد پیشبرد برنامه های اقتصادی رییس جمهور و حل معضلات معیشتی مردم ، مستلزم رعایت همین نگاه اعتدالی درهمه ی مدیریت های کشور است.

حمید آیتی در پاسخ به خبرنگار دیده بان ایران که پرسید بنظر شما دیدگاه خانم مولاوردی به عنوان معاون زنان  ریاست جمهوری در دوره یازدهم در مورد عملکرد رحمانی فضلی چیست اظهار داشت :

این سوال را باید از خود ایشان بپرسید ولی اجمالا تا آنجا که من بخاطر دارم هرگاه بحثی به میان آمده تحلیل و نگاه ایشان به آقای رحمانی فضلی مثبت بوده است . بویژه مواردی همچون مدیریت دکتر رحمانی فضلی در مقوله آسیب های اجتماعی و انتصاب معاون زن در استانداری خراسان جنوبی (با توجه به فضای فرهنگی خاص آن منطقه ) را به عنوان نمونه هایی از تدبیر و حسن مدیریت وزیر کشور می دانستند .

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر