کد خبر: 26954
A
عضو فراکسیون امید در گفت و گو با پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران:

حضور رحمانی فضلی در وزارت کشور تعادل ایجاد کرده است/ انتخابات های ریاست جمهوری، شوراها، خبرگان و مجلس کارنامه موفق رحمانی فضلی بود

احمد محمدی انارکی نماینده اصلاح طلب رفسنجان و انار: انتخابات هایی که ایشان برگزار کردند انتخاباتی سالم و امن بوده است. انتخابات ریاست جمهوری، شوراها، خبرگان و مجلس در صحت کامل برگزار شد.در جمع بندی من رحمانی فضلی نمره خوبی می گیرد...

حضور رحمانی فضلی در وزارت کشور تعادل ایجاد کرده است/ انتخابات های ریاست جمهوری، شوراها، خبرگان و مجلس کارنامه موفق رحمانی فضلی بود

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛  دکتر حسن روحانی رئیس جمهور منتخب ایران برای دومین بار دکتر رحمانی فضلی را به عنوان وزیر پیشنهادی کشور به مجلس دهم معرفی کرد. حال باید دید مجلسی که اکثریت آن از طیف سیاسی اصلاح طلب محسوب می شود چه رویکردی را در قبال وزیر پیشنهادی روحانی در پیش خواهد گرفت.

 

  احمد محمدی انارکی نماینده اصلاح طلب مردم رفسنجان و انار در گفت و گو با پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران در پاسخ به این سوال که عملکرد رحمانی فضلی را در وزارت کشور چگونه ارزیابی می کنید؛ گفت:

اگر بخواهیم عملکرد وزارت کشور را بررسی کنیم به اعتقاد من در این چهار سال اقدامات خوبی انجام شده است که امیدوارم در دولت دوازدهم نتیجه این اقدامات محسوس باشد. وزارت کشور در دوره یازدهم سعی کرد در مسیر اعتدال گرایی گام بردارد.

در طول یک دوره اخیر عملکرد وزارت کشور با فضای اعتدال جامعه همراه شده است. معتقدم در چهار سال اخیر  اعتدال گرایی در داخل جامعه نهادینه شده است اکنون فضای سیاسی کشور از افراط گرایی و بازی های جناحی تقریبا دور شده است.

نماینده مردم رفسنجان و انار در ادامه افزود: حضور رحمانی فضلی در وزارت کشور تعادل ایجاد کرده است. البته نارسایی هایی هم در این وزارتخانه بزرگ وجود دارد. اما ان اشاالله  با توجه به رویکرد وزیر امید می رود در دوره دوم بهتر از گذشته شود.

 

عضو مجمع نمایندگان استان کرمان در ادامه خاطر نشان کرد:  انتخابات هایی که ایشان برگزار کردند انتخاباتی سالم و امن بوده است. انتخابات ریاست جمهوری، شوراها، خبرگان و مجلس در صحت کامل برگزار شد.

عضو فراکسیون امید درباره رویکرد نمایندگان مجلس به عملکرد رحمانی فضلی گفت: در جمع بندی من رحمانی فضلی نمره خوبی می گیرد من خودم رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراها در منطقه رفسنجان بودم هماهنگی های لازم با ما انجام شد کلید زدن انتخابات الکترونیک که در شوراهای هفت نفره انجام شد اقدامی بسیار مهم و قدمی رو به جلو محسوب می شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه خاطر نشان کرد: تعامل رحمانی فضلی با مجلس خوب است. از سوی دیگر بهتر است که فرمانداران با دستگاه های اجرایی تعامل بیشتری داشته باشند. نتیجه همراهی، همدلی و هم افزایی برداشتن گام های مثبتی در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی است. بعضی از مشکلات در بحث امنیتی شاید هم خیلی جزئی باشد اما باید برطرف شود  همگان بعه خوبی می دانند که امنیت مردم باید در اولویت باشد. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر