کد خبر: 26979
A

توضیح نماینده‌ای که در هنگام سخنان ظریف در مجلس به وزیرخارجه ناسزا گفت

وی همچنین در واکنش به اینکه خبرنگاران صدای ناسزاگویی وی را شنیده‎اند و دیده اند که دلخوش جلوی دهان وی را گرفته است هم ادامه داد: من اعتراض کردم، فحاشی نکردم!

توضیح نماینده‌ای که در هنگام سخنان ظریف در مجلس به وزیرخارجه ناسزا گفت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ عبدالله سامری درباره خبر توهین و ناسزاگویی‌اش به ظریف گفت: من فحاشی نکردم چنین نبود! من به آماری که وزیر داشت ارائه می داد اعتراض کردم که این آمار کذب است و درست نیست. من مگر بچه ام که فحاشی کنم.

وی همچنین در واکنش به اینکه خبرنگاران صدای ناسزاگویی وی را شنیده‎اند و دیده اند که دلخوش جلوی دهان وی را گرفته است هم ادامه داد: من اعتراض کردم، فحاشی نکردم!

سامری در ادامه با توجه به اینکه برخی نمایندگان به صحبت های وزیر پیشنهادی امورخارجه احسنت احسنت می گفتند هم اظهار کرد: چه احسنتی او دارد؟ در خرمشهر اتفاقی اتفاق افتاد و من سه بار به وزیر مراجعه کردم اما هیچ کاری انجام ندادند. امروز در خرمشهر کشتی ها متوقف است، مردم کشتی ها را تکه تکه می کنند و می فروشند. کاری آنجا وجود ندارد. در شلمچه کارها متوقف است. این آمارها کذایی و دروغ است که وزیر خارجه در مجلس به نمایندگان ارائه می دهد.

وی تصریح کرد: الان مرز شلمچه با طرف عراقی مشکل پیدا کرده است. هیچ کسی نتوانست در استان و شهرستان مشکل را حل کند چون حل موضوع به پایتخت و وزارتخانه ها بر می گردد. ایشان این موضوع را می داند، ما رفتیم صحبت کردیم، نامه دادیم و حرف زدیم. ایشان می گوید مشکل بانک ها را حل کردیم! اینها دروغ و کذب است چون می خواهد از مجلس رأی بگیرد!

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر