کد خبر: 26981
A
عضو فراکسیون امید در گفت و گو با دیده بان ایران:

رحمانی فضلی در بحث اداره وزارت کشور، ایجاد امنیت و تعامل با نمایندگان معدل قابل قبولی دارد/ عملکرد رحمانی فضلی قابل دفاع است

محمد کاظمی نماینده اصلاح طلب ملایر و نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس : رحمانی فضلی در مجموع متعادل عمل کردند در دوره ایشان هر چهار انتخابات به خوبی برگزار شده است .در بحث نظارت هم عملکرد خوبی داشته استدر بحث اداره وزارت کشور و ایجاد امنیت و تعامل با نمایندگان معدل قابل قبولی دارد.

رحمانی فضلی در بحث اداره  وزارت کشور، ایجاد امنیت و تعامل با نمایندگان معدل قابل قبولی دارد/  عملکرد رحمانی فضلی قابل دفاع است

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛  دکتر حسن روحانی رئیس جمهور منتخب ایران برای دومین بار دکتر رحمانی فضلی را به عنوان وزیر پیشنهادی کشور به مجلس دهم معرفی کرد. حال باید دید مجلسی که اکثریت آن از طیف سیاسی اصلاح طلب محسوب می شود چه رویکردی را در قبال وزیر پیشنهادی روحانی در پیش خواهد گرفت.

محمد کاظمی نماینده اصلاح طلب مردم ملایر در گفت و گو با پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران در پاسخ به این سوال که عملکرد رحمانی فضلی را در وزارت کشور چگونه ارزیابی می کنید؛ گفت:

اگر بخواهیم عملکرد وزارت کشور را بررسی کنیم به اعتقاد من در این چهار سال اقدامات خوبی انجام شده است که امیدوارم در دولت دوازدهم نتیجه این اقدامات محسوس باشد. وزارت کشور در دوره یازدهم سعی کرد در مسیر اعتدال گرایی گام بردارد. در مجموع عملکرد وزیر کشور قابل دفاع است

 

نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در ادامه خاطر نشان کرد: رحمانی فضلی در مجموع متعادل عمل کردند در دوره ایشان هر چهار انتخابات به خوبی برگزار شده است .در بحث نظارت هم عملکرد خوبی داشته است. البته نمی توان گفت عملکرد ایشان بی عیب و نقص بوده انتقاداتی هم به ایشان وارد است به خصوص در انتصاب برخی از استانداران.

اما در بحث اداره  وزارت کشور و ایجاد امنیت و تعامل با نمایندگان معدل قابل قبولی دارد. ان شاالله در چهار سال آینده نواقص هم بر طرف می شود. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر