کد خبر: 27008
A
مروری بر مواضع متناقض یک نماینده مجلس

آقای جعفر زاده! شایسته دبیرکلی حزب باد هستید

جعفرزاده ایمن آبادی نماینده رشت که با لیست امید به مجلس رفت و بعد راه خود را جدا کرد و حالا نایب رییس فراکسیون مستقلین است، چندی پیش انتقادات تندی نسبت به بطحایی و جهرمی، وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش و ارتباطات مطرح کرد و حتی وعده داد علیه آنها در جلسه رای اعتماد نطق کند اما مثل همیشه دیری نگذشت که با تغییر جهت باد، تغییر موضع داد

آقای  جعفر زاده! شایسته دبیرکلی  حزب باد هستید

دیده بان ایران : جعفرزاده ایمن آبادی نماینده رشت که با لیست امید به مجلس رفت و بعد راه خود را جدا کرد و حالا نایب رییس فراکسیون مستقلین است، چندی پیش انتقادات تندی نسبت به بطحایی و جهرمی، وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش و ارتباطات مطرح کرد و حتی وعده داد علیه آنها در جلسه رای اعتماد نطق کند اما مثل همیشه دیری نگذشت که با تغییر جهت باد، تغییر موضع داد.  در ادامه نقل قول های دقیق از او در مصاحبه های یک هفته اخیرش می آید:

جعفرزاده، در گفت و گو با اعتمادآنلاین (تاریخ ۱۸ مرداد):

آقای بطحایی در شأن آموزش و پرورش و فرهنگیان نیست. برای انتخاب وزیر آموزش و پرورش باید فرهنگیان در اولویت باشند.

جعفرزاده در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت (تاریخ ۲۰ مرداد):

باید انتخاب یک نفر از بدنه آموزش و پرورش را گزینش پسندیده‌ای دانست چراکه آقای بطحایی با توجه به سوابق کاری خود به مشکلات معیشتی و مالی فرهنگیان واقف است، ضمن آنکه مدیریت کلان در سطح وزارتخانه را نیز تجربه کرده است. می‌توان از آقای بطحایی با توجه به تخصص و رزومه‌ کاریش، انتظار ایجاد منابع مالی پایدار برای این وزارتخانه را داشت البته به شرط آنکه آموزش و پرورش اولویت نخست دولت شود.

جعفرزاده  در گفتگو با  اعتمادآنلاین (تاریخ ۱۸ مرداد):

آقای جهرمی، به دلیل سابقه منفی اش نسبت به حوادث ۸۸ و بعد از آن رای نخواهند آورد البته این نظر شخصی بنده است و نه تنها به او رای نمی دهم بلکه به عنوان مخالف هم صحبت می کنم.

جعفرزاده در گفت و گو با ناطقان (تاریخ ۲۵ مرداد):

سوابق تخصصی و درخشان آذری جهرمی، بعنوان مکمل تحصیلات او خواهد بود و بدون شک جهرمی از نخبگان عرصه مخابراتی در کشور است. متاسفانه رسانه های معاند با بغض و کینه به آذری جهرمی حمله می کنند، اما مجلس با رای قاطع نشان خواهد داد که حامی جوانگرایی است.


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر