کد خبر: 27019
A

تجلیل از نمایندگان آزاده مجلس/ لاریجانی: مردم همیشه قدردان مجاهدات اسرای جنگ تحمیلی هستند

همزمان با سالروز بازگشت آزادگان سرافراز هشت سال جنگ تحمیلی به کشور، رئیس مجلس این روز را گرامی داشت و از اسرای آن جنگ تقدیر کرد.

تجلیل از نمایندگان آزاده مجلس/ لاریجانی: مردم همیشه قدردان مجاهدات اسرای جنگ تحمیلی هستند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، علی لاریجانی در نطق کوتاهی با بیان اینکه آزادگان حق بزرگی به گردن ما دارند، افزود: این بزرگواران در دو جبهه مبارزه کردند. یکی در جبهه مبارره با صدام و دوم مبارزه با رژیم صدام در زندان‎های آن رژیم که باعث فرسایش و از بین رفتن روحیه رژیم صدام شد. 
وی با اشاره به اینکه مردم ایران همیشه قدردان مجاهدات این عزیزان هستند و برای خود و خانوداه شان آرزوی توفیق داریم، از حجت السلام ابوترابی به عنوان نمادی در دوره اسارت یاد کرد که نقش زیادی برای پایداری و استقامت آزادگان در اردوگاه‎های اسرا داشت.
لاریجانی افزود: برای مجلس شورای اسلامی این افتخار است که برخی همکاران ما از آزادگان هستند و سال‎ها این میدان را تجربه کرده‎اند.
او از محمد دهقان، خجسته، یحیی کمالی پور، حسن نوروزی و علیرضا رحیمی به عنوان نمایندگان آزاده مجلس یاد کرد که سالها در اسارت بودند و امروز در مجلس به انقلاب اسلامی یاری می دهند. او برای آنها طلب سعادت مضاعف نمود و با اهدای لوحی از آنان تقدیر کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر