کد خبر: 27023
A
عضو فراکسیون امید در گفت و گو با دیده بان ایران:

برگزاری صحیح انتخابات، برقراری آرامش در کشور و هماهنگی با دیگر دستگاه ها نقاط قوت عملکرد رحمانی فضلی است/ عملکرد رحمانی فضلی در برگزاری سالم انتخابات های گذشته قابل تقدیر است

محمد محمودی شاه نشین نماینده اصلاح طلب مردم شهریار: عملکرد رحمانی فضلی را بسیار خوب و مطلوب می دانم. هر چهار انتخابات را با درایت و به نحو احسن بدون دخیل کردن گرایشات فکری جریان های سیاسی در صحت کامل برگزار کرد آرامشی که در وزارت کشور ایجاد کرد مثال زدنی است. بدون تنش های جناحی وزارت کشور را به آرامش رساند و عملکرد ایشان در برگزاری انتخابات و ایجاد امنیت قابل تقدیر است.

برگزاری صحیح انتخابات، برقراری آرامش در کشور و هماهنگی با دیگر دستگاه ها نقاط قوت عملکرد رحمانی فضلی است/ عملکرد رحمانی فضلی در برگزاری سالم انتخابات های گذشته قابل تقدیر است

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛  دکتر حسن روحانی رئیس جمهور منتخب ایران برای دومین بار دکتر رحمانی فضلی را به عنوان وزیر پیشنهادی کشور به مجلس دهم معرفی کرد. حال باید دید مجلسی که اکثریت آن خود را حامی دولت می داند. چه رویکردی را در قبال وزیر پیشنهادی روحانی در پیش خواهد گرفت.

 

محمد محمودی شاه نشین نماینده اصلاح طلب مردم شهریار و عضو کمیسیون شوراهای مجلس در گفت و گو با پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران در پاسخ به این سوال که عملکرد رحمانی فضلی را در وزارت کشور چگونه ارزیابی می کنید؛ گفت:

در بررسی عملکرد وزارت کشور بررسی چند عامل را لازم می دانم، برگزاری صحیح انتخابات، برقراری آرامش در کشور و هماهنگی با دیگر دستگاه ها از نقاط قوت عملکرد ایشان است.

 

عضو فراکسیون امید خاطر نشان کرد: عملکرد رحمانی فضلی را بسیار خوب و مطلوب می دانم. هر چهار انتخابات را با درایت و به نحو احسن بدون دخیل کردن گرایشات فکری جریان های سیاسی در صحت کامل برگزار کرد آرامشی که در وزارت کشور ایجاد کرد مثال زدنی است. بدون تنش های جناحی وزارت کشور را به آرامش رساند و عملکرد ایشان در برگزاری انتخابات و ایجاد امنیت قابل تقدیر است.

نماینده مردم شهریار خاطر نشان کرد: هماهنگی و عملکرد ایشان در زمینه هدایت و همراهی با نیروی انتظامی مطلوب است. در مجموع می توانم ادعا کنم که ایشان در وزارت کشور عملکرد مناسبی دارد. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر