کد خبر: 27035
A
نماینده ارامنه اصفهان و جنوب کشور در گفت و گو با دیده بان ایران:

رحمانی فضلی در بین گزینه های معرفی شده از سوی رئیس جمهور جزو بهترین گزینه ها هستند/ عملکرد رحمانی فضلی در وزارت کشور مطلوب است

ژرژیک آبرامیان نماینده ارامنه اصفهان و جنوب کشور :رحمانی فضلی در جایگاه وزارت کشور اقدامات خوبی انجام داد می توان ادعا کرد ایشان عملکرد مطلوبی داشته است. ایشان شخص بسیار معتبر و ارزشمند و آزموده شده ای در شرایط بسیار سخت هستند. رحمانی فضلی تا کنون وظایف خطیرشان را به نحو احسن انجام داده اند.

رحمانی فضلی در بین گزینه های معرفی شده از سوی رئیس جمهور جزو بهترین گزینه ها هستند/ عملکرد رحمانی فضلی در وزارت کشور مطلوب است

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛  دکتر حسن روحانی رئیس جمهور منتخب ایران برای دومین بار دکتر رحمانی فضلی را به عنوان وزیر پیشنهادی کشور به مجلس دهم معرفی کرد. حال باید دید مجلسی که اکثریت آن خود را حامی دولت می داند. چه رویکردی را در قبال وزیر پیشنهادی روحانی در پیش خواهد گرفت.

 

ژرژیک آبرامیان نماینده ارامنه اصفهان و جنوب کشور و عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در گفت وگو با پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران در پاسخ به این سوال که عملکرد رحمانی فضلی را در وزارت کشور چگونه ارزیابی می کنید؛ گفت:

رحمانی فضلی در جایگاه وزارت کشور اقدامات خوبی انجام داد می توان ادعا کرد ایشان عملکرد مطلوبی داشته است.  ایشان شخص بسیار معتبر و ارزشمند و آزموده شده ای در شرایط بسیار سخت هستند. رحمانی فضلی تا کنون وظایف خطیرشان را به نحو احسن انجام داده اند. 

ژرژیک آبرامیان نماینده  ارامنه جنوب در ادامه یادآور شد: رحمانی فضلی در بین گزینه های معرفی شده از سوی رئیس جمهور از بهترین گزینه ها هستند و عملکرد مطلوبی داشتند. 


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر