کد خبر: 27061
A
عضو مجمع نمایندگان آذربایجان غربی در گفت و گو با دیده بان ایران:

رحمانی فضلی از همه نیروهای اصلاح طلب و اصول گرا در وزارت کشور استفاده کردند/ رحمانی فضلی چهار انتخابات سالم را برگزار کرد

روح الله حضرت پور عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس : رحمانی فضلی در بحث نظارت عملکرد خوبی در حوزه مدیریت شان داشتند از همه نیروهای اصلاح طلب و اصول گرا استفاده کردند. ایشان مورد قبول بیشتر نمایندگان مجلس دهم هستند. من معتقدم عملکرد ایشان در وزارت کشور عالی بود .

رحمانی فضلی از همه نیروهای اصلاح طلب و اصول گرا در وزارت کشور استفاده کردند/ رحمانی فضلی چهار انتخابات سالم را برگزار کرد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛  دکتر حسن روحانی رئیس جمهور منتخب ایران برای دومین بار دکتر رحمانی فضلی را به عنوان وزیر پیشنهادی کشور به مجلس دهم معرفی کرد. حال باید دید مجلسی که اکثریت آن خود را حامی دولت می داند. چه رویکردی را در قبال وزیر پیشنهادی روحانی در پیش خواهد گرفت.

روح الله حضرت پور نماینده ارومیه و عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در گفت وگو با پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران در پاسخ به این سوال که عملکرد رحمانی فضلی را در وزارت کشور چگونه ارزیابی می کنید؛ گفت:

رحمانی فضلی شخصیت انقلابی، سالم، مدیر و مدبر هستند. در دوره مدیریت ایشان در وزارت کشور چهار انتخابات برگزار شد که ایشان توانستند هر چهار انتخابات را در صحت کامل برگزار کنند.

نماینده مردم ارومیه خاطر نشان کرد: رحمانی فضلی در بحث نظارت هم عملکرد خوبی در حوزه مدیریت شان داشتند از همه نیروهای اصیل انقلابی اصلاح طلب و اصول گرا استفاده کردند. ایشان مورد قبول بیشتر نمایندگان مجلس دهم هستند. ما هم کمک می کنیم که ان شاالله بیشترین رای را در جریان رای اعتماد به وزرای پیشنهادی از آن خود کنند. من معتقدم عملکرد ایشان در وزارت کشور عالی بود .

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر