کد خبر: 27070
A
نایب رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در گفت و گو با دیده بان ایران:

اعتماد دوباره رئیس جمهور به رحمانی فضلی، نشانه مدیریت مطلوب او در دولت یازدهم است/ عملکرد رحمانی فضلی قابل قبول بوده است

سیدصادق طباطبایی نژاد نماینده مردم اردستان در مجلس دهم : بنده معتقدم عملکرد مناسب رحمانی فضلی باعث اعتماد دوباره رئیس جمهور جهت سپردن وزراتخانهای با حساسیت بسیار بالا شده است. به هرحال وزارت کشور وزارتخانه ای است که خود یک دولت کوچک و حساس را تشکیل می دهد. بنده معتقدم انتخاب رحمانی فضلی، انتخاب مناسبی بوده است و به همین دلیل رای من به ایشان مثبت است.

اعتماد دوباره رئیس جمهور به رحمانی فضلی، نشانه مدیریت مطلوب او در دولت یازدهم است/ عملکرد رحمانی فضلی قابل قبول بوده است

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ پس از ارائه لیست وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم توسط رئیس جمهور به مجلس شورای اسلامی، بررسی صلاحیت ها و سوابق وزرای لیست از جانب نمایندگان مردم کماکان ادامه دارد. در میان اعضای پیشنهادی رئیس جمهور، وزرایی وجود دارند که نام آنها مجدد در لیست کابینه دوازدهم جای گرفته است. وزرایی همانند رحمانی فضلی، ظریف، زنگنه، سطانی فر، هاشمی و حجتی. عملکرد مناسب این وزرا باعث اعتماد دوباره رئیس دولت به آنها شد ولی باید منتظر بود تا نمایندگان مردم تصمیم ماندن یا نماندن آنها را بگیرند.

 

گفتنی است عبدالرضا رحمانی فضلی یکی از وزرای شایسته و با سابقه کشور است که در این 4 سال اخیر کارنامه درخشانی برای خود به ثبت رسانده است.

 

سید صادق طباطبائی نژاد، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس دهم، در رابطه با عملکرد رحمانی فضلی به خبرنگار دیده بان ایران گفت: رحمانی فضلی از جمله وزرایی بودند که کمک شایانی به دولت یازدهم در جهت حفظ امنیت و برگزاری انتخابات سالم نمودند.

وی خاطرنشان کرد: بنده معتقدم عملکرد مناسب رحمانی فضلی باعث اعتماد دوباره رئیس جمهور جهت سپردن وزراتخانهای با حساسیت بسیار بالا شده است. به هرحال وزارت کشور وزارتخانه ای است که خود یک دولت کوچک و حساس را تشکیل می دهد.

عضوفراکسیون روحانیون مجلس در خصوص اخذ رای اعتماد رحمانی فضلی توسز نمایندگان بیان کرد: بنده معتقدم انتخاب رحمانی فضلی، انتخاب مناسبی  بوده است و به همین دلیل رای من به ایشان مثبت است. عملکرد رحمانی فضلی قابل قبول بوده است

 

طباطبائی نژاد در رابطه با سایر وزرای پیشنهادی دولت و دید مجلس به آنها تصریح کرد: بنده بر این باور هستم که وزرای پیشنهادی رئیس جمهور کارآمد هستند و بالغ بر 80درصد وزرا از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد خواهند گرفت.

وی در پایان افزود: مجلس شورای اسلامی هم با دیدگاه مثبت و با همکاری با دولت در جهت توسعه کشور گام برمی دارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر