کد خبر: 27073
A
عضو فراکسیون امید در گفت و گو با دیده بان ایران:

عملکرد رحمانی فضلی در وزارت کشور مطلوب و قابل دفاع است / عملکرد وزارت کشور در بعد رسانه ای باید قوی تر و با برنامه تر از گذشته باشد

سعید باستانی نماینده اصلاح طلب تربت حیدریه : تلاش های رحمانی فضلی در حوزه تامین امنیت برگزاری انتخابات ها خوب بود و در مجموع عملکرد قابل قبولی داشتند. عملکرد وزارت کشور به لحاظ بعد رسانه ای و اطلاع رسانی به خوبی پوشش داده نشد. در دور دوم این حوزه باید قوی تر و برنامه تر از گذشته باشد.

عملکرد رحمانی فضلی در وزارت کشور مطلوب و قابل دفاع است / عملکرد وزارت کشور در بعد رسانه ای باید قوی تر و با برنامه تر از گذشته باشد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ پس از ارائه لیست وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم توسط رئیس جمهور به مجلس شورای اسلامی، بررسی صلاحیت ها و سوابق وزرای لیست از جانب نمایندگان مردم کماکان ادامه دارد. در میان اعضای پیشنهادی رئیس جمهور، وزرایی وجود دارند که نام آنها مجدد در لیست کابینه دوازدهم جای گرفته است. وزرایی همانند رحمانی فضلی، ظریف، زنگنه، سطانی فر، هاشمی و حجتی. عملکرد مناسب این وزرا باعث اعتماد دوباره رئیس دولت به آنها شد ولی باید منتظر بود تا نمایندگان مردم تصمیم ماندن یا نماندن آنها را بگیرند.

 

سعید باستانی، نماینده مردم تربت حیدریه و عضو فراکسیون امید، در رابطه با عملکرد رحمانی فضلی به خبرنگار دیده بان ایران گفت:

 

در دولت یازدهم برجام و مذاکرات موفقیت آمیز هسته ای بخش اعظمی از فعالیت های دولت یازدهم را به خود اختصاص داد.  به لحاظ پر رنگ بودن و با اهمیت بودن برجام در دور اول ریاست جمهوری دکتر روحانی؛ سیاست داخلی در حاشیه سیاست خارجی قرار گرفت. عملکرد وزارت کشور به لحاظ بعد رسانه ای و اطلاع رسانی به خوبی پوشش داده نشد. در دور دوم این حوزه باید قوی تر و برنامه تر از گذشته باشد.

 

نماینده اصلاح طلب تربت حیدریه گفت: در دولت دوم روحانی نیاز است در بعد سیاست داخلی؛ توانمند سازی اشخاصی که در این حوزه فعال هستند مانند استاندارها و فرماندارها نقش بسیار مهمی در پیشبرد اهداف و شعارهای این دولت قرار گیرد.همگان به خوبی می دانند فرماندارها نماینده عالی حاکمیت هستند در شهرستان ها؛ فرمانداران نقش هماهنگی بین بخشی را دارند پس باید فعال تر از گذشته عمل کنند.

 

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس خاطر نشان کرد: عملکرد رحمانی فضلی در حوزه تامین امنیت برگزاری انتخابات ها خوب بود و عملکرد قابل قبولی داشتند.

در حوزه فرمانداران و استانداران به نظر من ایشان دچار محدودیت هایی بودند انتظار داریم بهتر عمل شود در حوزه وظایف وزارتخانه خوب عمل کردند و عملکردشان قابل دفاع است. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر