کد خبر: 27074
A
رئیس مجموع نمایندگان استان ایلام در گفت و گو با دیده بان ایران:

رحمانی فضلی در بحث ایجاد ثبات، برقراری امنیت و کنترل تنش های داخلی در مجموع عملکرد مطلوبی دارد/عملکرد رحمانی فضلی قابل دفاع است

رحمانی فضلی در بحث ایجاد ثبات، برقراری امنیت و کنترل تنش های داخلی در مجموع عملکرد مطلوبی داشت.به هر حال ممکن است تعدادی از نمایندگان مجلس به برخی از استانداران و مسئولان وزارت کشور انتقاداتی داشته باشند اما وقتی شرایط عمومی را در نظر می گیریم. دکتر رحمانی فضلی در حوزه عملکردش نمره خوبی می گیرد.

رحمانی فضلی در بحث ایجاد ثبات، برقراری امنیت و کنترل تنش های داخلی در مجموع عملکرد مطلوبی دارد/عملکرد رحمانی فضلی قابل دفاع است

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ پس از ارائه لیست وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم توسط رئیس جمهور به مجلس شورای اسلامی، بررسی صلاحیت ها و سوابق وزرای لیست از جانب نمایندگان مردم کماکان ادامه دارد. در میان اعضای پیشنهادی رئیس جمهور، وزرایی وجود دارند که نام آنها مجدد در لیست کابینه دوازدهم جای گرفته است. وزرایی همانند رحمانی فضلی، ظریف، زنگنه، سطانی فر، هاشمی و حجتی. عملکرد مناسب این وزرا باعث اعتماد دوباره رئیس دولت به آنها شد ولی باید منتظر بود تا نمایندگان مردم تصمیم ماندن یا نماندن آنها را بگیرند.

 

سلام امینی ، رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام، در پاسخ به سوالی در خصوص عملکرد با عملکرد رحمانی فضلی به خبرنگار دیده بان ایران گفت:

رحمانی فضلی در بحث ایجاد ثبات، برقراری امنیت و کنترل تنش های داخلی در مجموع عملکرد مطلوبی داشت. به هر حال ممکن است تعدادی از نمایندگان مجلس به برخی از استانداران و مسئولان وزارت کشور انتقاداتی داشته باشند اما وقتی شرایط عمومی را در نظر می گیریم. دکتر رحمانی فضلی در حوزه عملکردش نمره خوبی می گیرد.

نماینده مردم ایلام، ایوان، شیروان و چرداول در ادامه خاطر نشان کرد: انتخابات هم مسائل خاص خودش را دارد جمع کردن انتخابات خصوصا انتخابات شوراها در مناطق کوچک و روستاها که بعضا ایلاتی و عشایری با مسئله انتخابات برخورد می کنند توان بالای مدیریتی می خواهد.

 

سلام امینی افزود: با توجه به گستردگی وظایف وزارت کشور، چهار انتخابات گذشته سالم برگزار شده است. عملکرد ایشان قابل دفاع است و می شود دوباره به رحمانی فضلی اعتماد کرد.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر