کد خبر: 27075
A

احمد خاتمی: داعشی‌ها منتظر آتش انتقام سپاه باشند/ قلع‌وقمع داعش واجب شرعی است/ رسانه‌ها مراقب خطوط قرمز باشند

خطیب موقت نماز جمعه تهران با تاکید براینکه شهادت شهید حجیی این نوید را می‌دهد که نسل دوم و سوم انقلاب اگر پر انگیزه تر از نسل اول انقلاب نباشند، کم انگیزه تر از آنها نیز نیستند، گفت:‌ هر وقت سپاه گفت انتقام می‌گیرند دشمنان بدانند که انتقام سخت است و این عین مهر و عطوفت است.

احمد خاتمی: داعشی‌ها منتظر آتش انتقام سپاه باشند/ قلع‌وقمع داعش واجب شرعی است/ رسانه‌ها مراقب خطوط قرمز باشند
دیده بان ایران: حجت الاسلام سید احمد خاتمی در خطبه‌های دوم نماز جمعه تهران گفت: بیست و نهم ذیعقده شهادت امام جواد(ع) است که جوانترین امام شیعه است. امیدوارم همه جوانان و غیر جوانان از این امام بزرگ تاسی داشته باشیم.
 
او با اشاره به شهادت شهید حججی اظهار داشت: با شهادت شهید حججی باران رحمت بر کشورمان باریدن گرفت و عطر شهادت و ایثار با شهادت شهید حججی کشور را فرا گرفت.
 
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه شهید حججی از رویش‌های انقلاب است، تصریح کرد:حضرت آقا از ریزش‌ها و رویش‌های انقلاب سخن گفته بودند. عده‌ای در میان راه بریدند اما ما رویش‌هایی نیز داشته‌ایم. شهید حججی متولد سال 71 است و جزو نسل سوم انقلاب محسوب می‌شود. شهادت او این نوید را می‌دهد نسل دوم و سوم انقلاب اگر پر انگیزه تر از نسل اول انقلاب نباشند، کم انگیزه تر از آنها نیز نیستند.
 
خاتمی افزود: این همه آوازه ای که شهدای مدافع حرم دارند به خاطر اخلاص آنهاست. این تجلیل‌ها از شهید حججی به خاطر اخلاصش است. او دو سال قبل مادرش را التماس می‌کند تا به سوریه برود و همین التماس و اخلاص سرمایه او می‌شود.
 
او با تشکر از سرداران سپاه تصریح کرد: من از زبان مردم از سرداران سپاه به ویژه سردار قاسم سلیمانی تشکر می‌کنم که گفتند انتقام می‌گیرند. هر وقت سپاه گفت انتقام می‌گیرند دشمنان بدانند که انتقام سخت است و این عین مهر و عطوفت است. ما منتظریم خشم خدا هرچه زودتر بر داعش جنایتکار فرود بیاید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر