کد خبر: 27131
A
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با دیده بان ایران:

رحمانی فضلی چهره ای وزین ، متین و مناسب برای اداره وزارت کشور هستند

داود محمدی رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس: با توجه به شرایط خاص کشور و با عنایت به ضرورت انسجام و هماهنگی کامل در سیاست داخلی و خارجی و انسجام تیم اطلاعاتی و امنیتی دولت و با لحاظ سوابق مثبت اجرایی و مدیریتی جناب آقای دکتر رحمانی فضلی که نمونه آن در برگزاری انتخابات با شکوه سال جاری در کمال امنیت و آرامش ، با حضور حداکثری مردم رقم خورد . از نظر من ایشان برای وزارت کشور چهره ای وزین ، متین و مناسب هستند و با مشی اعتدالی می توانند در انسجام داخلی موثر باشند .

رحمانی فضلی چهره ای وزین ، متین و مناسب برای اداره وزارت کشور هستند

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ پس از ارائه لیست وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم توسط رئیس جمهور به مجلس شورای اسلامی، بررسی صلاحیت ها و سوابق وزرای لیست از جانب نمایندگان مردم کماکان ادامه دارد. در میان اعضای پیشنهادی رئیس جمهور، وزرایی وجود دارند که نام آنها مجدد در لیست کابینه دوازدهم جای گرفته است. وزرایی همانند رحمانی فضلی، ظریف، زنگنه، سطانی فر، هاشمی و حجتی. عملکرد مناسب این وزرا باعث اعتماد دوباره رئیس دولت به آنها شد ولی باید منتظر بود تا نمایندگان مردم تصمیم ماندن یا نماندن آنها را بگیرند.

 

داود محمدی، رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی ، در رابطه با عملکرد رحمانی فضلی به خبرنگار دیده بان ایران گفت:

 

با توجه به شرایط خاص کشور و با عنایت به ضرورت انسجام و هماهنگی کامل در سیاست داخلی و خارجی و انسجام تیم اطلاعاتی و امنیتی دولت و با لحاظ سوابق مثبت اجرایی و مدیریتی جناب آقای دکتر رحمانی فضلی که نمونه آن در برگزاری انتخابات با شکوه سال جاری در کمال امنیت و آرامش ، با حضور حداکثری مردم رقم خورد . 

نماینده مردم قزوین خاطر نشان کرد: از نظر من ایشان برای وزارت کشور چهره ای وزین ، متین و مناسب هستند و با مشی اعتدالی می توانند در انسجام داخلی موثر باشند .

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر