کد خبر: 27142
A
عضو مجمع نمایندگان استان همدان در گفت و گو با دیده بان ایران:

اکثریت مجلس به رحمانی فضلی رای اعتماد می دهند/ میانگین عملکرد رحمانی فضلی در در وزارت کشور مطلوب است

حسن بهرام نیا: اکثریت مجلس به رحمانی فضلی رای اعتماد می دهند و از ایشان حمایت می کنند. ایشان منتقدینی هم دارند اما نمی توان گفت آنها مخالف وزیر هستند. تنها به ارائه نقد می پردازند. امروز هم دو نفر در صحن در مخالفت با وزیر صحبت کردند اما انتقادها نرم بود و مخالفت ریشه ای با وزیر در فضای مجلس دهم وجود ندارد.

اکثریت مجلس به رحمانی فضلی رای اعتماد می دهند/ میانگین عملکرد رحمانی فضلی در در وزارت کشور  مطلوب است

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ پس از ارائه لیست وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم توسط رئیس جمهور به مجلس شورای اسلامی، بررسی صلاحیت ها و سوابق وزرای لیست از جانب نمایندگان مردم کماکان ادامه دارد. در میان اعضای پیشنهادی رئیس جمهور، وزرایی وجود دارند که نام آنها مجدد در لیست کابینه دوازدهم جای گرفته است. وزرایی همانند رحمانی فضلی، ظریف، زنگنه، سطانی فر، هاشمی و حجتی. عملکرد مناسب این وزرا باعث اعتماد دوباره رئیس دولت به آنها شد ولی باید منتظر بود تا نمایندگان مردم تصمیم ماندن یا نماندن آنها را بگیرند.

 

حسن بهرام نیا، نماینده مردم نهاوند و عضو کمیسیون انرژی مجلس ، در رابطه با عملکرد رحمانی فضلی به خبرنگار دیده بان ایران گفت:

عملکرد رحمانی فضلی در چهار سال مدیریت وزارت کشور خوب ارزیابی می کنم.هر چند در دوران مدیریت ایشان مانند هر دوران دیگری  اشکالاتی هم  وجود داشت اما میانگین عملکرد ایشان قابل قبول است. 

در مجموع هر انتخاباتی ایرادات و نواقصی دارد. اما در مقایسه با انتخابات های گذشته عملکرد مطلوبی داشت. 

نماینده مردم نهاوند در ادامه افزود: 

اکثریت مجلس به رحمانی فضلی رای اعتماد می دهند و از ایشان حمایت می کنند. ایشان منتقدینی هم دارند اما نمی توان گفت آنها مخالف وزیر هستند. تنها به ارائه نقد می پردازند. امروز هم دو نفر در صحن در مخالفت با وزیر صحبت کردند اما انتقادها نرم بود و مخالفت ریشه ای با وزیر در فضای مجلس دهم وجود ندارد. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر