کد خبر: 27144
A
رئیس کمیسیون عمران مجلس دهم در گفت و گو با دیده بان ایران؛

عملکرد رحمانی فضلی در حوزه های سیاسی، امنیتی و حتی عمرانی قابل قبول است / رحمانی فضلی از جمله وزرای است کهرای اعتماد بالایی را از سوی نمایندگان دریافت می کند

محمد رضا رضایی نماینده جهرم: با توجه به شرایط کشور، ظایف و مسائلی که در حوزه وزارت کشور تعریف می شود. رحمانی فضلی عملکرد مطلوبی داشتند. تلاش خوبی در حوزه های امنیتی، سیاسی و حتی عمرانی داشتند مانند افزایش بودجه عمرانی استان ها؛ به طور کلی می توان ادعا کرد عملکرد رحمانی فضلی در این حوزه ها قابل قبول است. فضای مجلس هم فضای حمایت از دکتر رحمانی فضلی است. من فکر می کنم رحمانی فضلی از جمله وزرای باشد که با رای اعتماد بالایی را از سوی نمایندگان دریافت خواهد کرد.

عملکرد  رحمانی فضلی در حوزه های سیاسی، امنیتی و حتی عمرانی قابل قبول است / رحمانی فضلی از جمله وزرای است  کهرای اعتماد بالایی را از سوی نمایندگان دریافت می کند

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ پس از ارائه لیست وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم توسط رئیس جمهور به مجلس شورای اسلامی، بررسی صلاحیت ها و سوابق وزرای لیست از جانب نمایندگان مردم کماکان ادامه دارد. در میان اعضای پیشنهادی رئیس جمهور، وزرایی وجود دارند که نام آنها مجدد در لیست کابینه دوازدهم جای گرفته است. وزرایی همانند رحمانی فضلی، ظریف، زنگنه، سطانی فر، هاشمی و حجتی. عملکرد مناسب این وزرا باعث اعتماد دوباره رئیس دولت به آنها شد ولی باید منتظر بود تا نمایندگان مردم تصمیم ماندن یا نماندن آنها را بگیرند.

 

محمد رضا رضایی کوچی نماینده مردم نهاوند مردم جهرم؛ در رابطه با عملکرد رحمانی فضلی به خبرنگار دیده بان ایران گفت:

با توجه به شرایط کشور، ظایف و مسائلی که در حوزه وزارت کشور تعریف می شود. رحمانی فضلی عملکرد مطلوبی داشتند. 

تلاش خوبی در حوزه های امنیتی، سیاسی و حتی عمرانی داشتند مانند افزایش بودجه عمرانی استان ها؛ به طور کلی می توان ادعا کرد عملکرد رحمانی فضلی در این حوزه ها قابل قبول است. فضای مجلس هم فضای حمایت از دکتر رحمانی فضلی است. من فکر می کنم رحمانی فضلی از جمله وزرای باشد که با رای اعتماد بالایی را از سوی نمایندگان دریافت خواهد کرد.  

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر