کد خبر: 27231
A

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور: کابینه دوازدهم محبوبترین کابینه پس از انقلاب است

امیری با اشاره به رأی بالای نمایندگان مجلس به وزرای پیشنهادی گفت: انسجام، اتحاد، همدلی، یکپارچگی معاونان پارلمانی وزارتخانه‎ها و دستگاه‌های اجرایی حتی میز خارج از دولت حقیقتا قابل تقدیر و تحسین بود که مدیریت همه با من بود.

 معاون پارلمانی رئیس‌جمهور: کابینه دوازدهم محبوبترین کابینه پس از انقلاب است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ حسینعلی امیری درباره تلاش معاونان پارلمانی دستگاه‌های مختلف دولت برای اخذ رأی اعتماد اعضای کابینه گفت: برای بسترسازی کسب رأی اعتماد وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم، بیش از 500 جلسه و دیدار فراکسیونی، کمیسیونی، فراکسیون منطقه ای و محلی، دیدار چهره به چهره نمایندگان مجلس با وزرای پیشنهادی برگزار کردیم. 

وی افزود: مجلس در یک فضای کارشناسی موضوع صلاحیت وزرای پیشنهادی و برنامه های شان را بررسی کرد. جلسه رأی اعتماد هم در فضایی آرام و منطقی برگزار شد. مخالفان کاملا در موضوع صحبت کردند و دغدغه داشتند. وزرا در همان محورها پاسخ دادند. مدیریت خیلی خوب آقای لاریجانی و نواب مجلس واقعا قابل تقدیر و تحسین بود. وزرای پیشنهادی در ساختاری که دولت برای شان تعریف کرده بود، حرکت کردند. مجموعه شرایط دست به دست هم داد و وزرای پیشنهادی رأی اعتماد خیلی خوبی کسب کردند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در پاسخ به این سئوال که آیا می شود گفت شما لابی من دولت در مجلس هستید؟ اظهار کرد: من از لفظ لابی خیلی خوشم نمی آید، ولی از لفظ مشورت، مدیریت و کمک برای بسترسازی، شفاف سازی و بیان دیدگاه ها استفاده کنیم خیلی بهتر است.

امیری در پاسخ به این سئوال که آیا می توان گفت هیأت وزیران دولت دوازدهم محبوبترین کابینه از اول انقلاب تاکنون است چون بیشترین رأی موافق را از مجلس به دست آورد؟ گفت: بله، دوازده نفر از وزرا بالای 225 رأی موافق آوردند که قابل توجه است. از همه نمایندگان مجلس با هر دیدگاهی و همه فراکسیون مجلس با هر نگرش سیاسی تقدیر و تشکر می کنم.- خبرآنلاین

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر